Ik vroeg me zo af sinds wanneer dit : Omzeilen proxyserver niet meer mag. In het verleden zijn er toch een heel hoop topics voorbij gekomen waarin dit toen gewoon nog kon ? Zie ook het topic waar ik naar linkte.
[rml][ Discussie] Mag dit wel?[/rml]
In dit topic staat een complete discussie over het omzeilen van beveiliging, en naar aanleiding daarvan is dit stukje in de FAQ gekomen: Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Ik weet niet sinds wanneer dat is, maar het is al een tijd, volgens mij werd het zelfs al voor deze discussie niet toegelaten
.
In dit topic staat een complete discussie over het omzeilen van beveiliging, en naar aanleiding daarvan is dit stukje in de FAQ gekomen: Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Ik weet niet sinds wanneer dat is, maar het is al een tijd, volgens mij werd het zelfs al voor deze discussie niet toegelaten
[ Voor 15% gewijzigd door Compubiter op 31-12-2002 12:04 ]
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden #security
Dit is ook al in de algemene GoT Policy verboden
Dit is ook al in de algemene GoT Policy verboden
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat wordt, zoals Compubiter terecht opmerkt, al een tijdje niet 'gewaardeerd' en dat heeft uiteindelijk geleid in het opnemen in de policy (die Compubiter ook noemt
)
To bad dus
To bad dus
Dit topic is gesloten.