Hallo dudes / dudettes...
Zeg ik heb gisteren avond +/- 5uur zitten CS'en, maar ik kom tot de conclusie dat er nogal wat "OUDE" bugs in voor komen...
Zo heb ik soms problemen met Reload, je weet wel dat je nog 90 kogels hebt voor je M4A1, maar dat je Geweertje niet wil reloaden...
Vervolgens vind ik dat een AK wel erug sterk en zuiver is geworden (Nog sterker en nog zuiverder dan ooit).
Ook ondervind ik problemen bij het aanmelden (joinen) op een server.
Je weet wel.. Retrying, retrying....
Hier alles ff op een rijtje :
"Sneeuw" kraak geluid weg...!
Reload Bug is weer terug
AK47 is sterker en zuiverder
Authorisatie problemen op servers
Nou, dat is nog maar zacht uitgedrukt, wat vinden jullie ervan.
Als we een aantal punten op een rijtje zetten, kunnen we misschien wel ervoor zorgen dat er binnenkort een update uitkomt... (waaarschijnlijk zal dit toch al niet lang duren vrees ik...)
[Pluspuntjes]
Office heeft een VETTE layout
Mooie Skins, zowel voor CT als T
Levels zijn minder donker. (dust i.e.)
Nou, ik hoor het wel.
Zeg ik heb gisteren avond +/- 5uur zitten CS'en, maar ik kom tot de conclusie dat er nogal wat "OUDE" bugs in voor komen...
Zo heb ik soms problemen met Reload, je weet wel dat je nog 90 kogels hebt voor je M4A1, maar dat je Geweertje niet wil reloaden...
Vervolgens vind ik dat een AK wel erug sterk en zuiver is geworden (Nog sterker en nog zuiverder dan ooit).
Ook ondervind ik problemen bij het aanmelden (joinen) op een server.
Je weet wel.. Retrying, retrying....
Hier alles ff op een rijtje :
Nou, dat is nog maar zacht uitgedrukt, wat vinden jullie ervan.
Als we een aantal punten op een rijtje zetten, kunnen we misschien wel ervoor zorgen dat er binnenkort een update uitkomt... (waaarschijnlijk zal dit toch al niet lang duren vrees ik...)
[Pluspuntjes]
Nou, ik hoor het wel.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958