Ik heb een terratec dmx 6fire 24/96. omdat ik vrijwel altijd mijn cd-speler aan heb staan. (aangesloten op optische uitgang) wil ik dat zodra windows opstart mijn geluidskaart op externe master clock wordt aangesloten. zodat ik cdtjes kan luisteren. heeft iemand een idee hoe ik dat kan maken?
nooit van gehoord.
wil je eventueel de specs en jou eigen mening erbij zetten (moet er nog 1 hebben).
en a.u.b ook de prijs.
alvast bedankt
Burp
dmx 6 fire heb ik ook, en de vraag die je stelt is offtopic. Gaarne voor de prijs gewoon even kijken in de Pricewatch...da-dude schreef op 31 December 2002 @ 20:17:
[...]
nooit van gehoord.
wil je eventueel de specs en jou eigen mening erbij zetten (moet er nog 1 hebben).
en a.u.b ook de prijs.
alvast bedankt
Ontopic: Volgens mij kun je in de mixer de configuratie opslaan en een default aanmaken. Ik kan het op dit moment echter niet zien, zit nu achter de laptop beneden.
[ Voor 26% gewijzigd door Fairy op 31-12-2002 20:24 ]
Fairy: thanx voor de tip ik ga et eens proberen.
edit: heb de goede config onder de naam default opgeslagen. maar die laad hij niet automatisch. had de config net zo goed zzz kunnen noemen.
Ik kan de optie om de config als " default " op te slaan neit vinden
edit: heb de goede config onder de naam default opgeslagen. maar die laad hij niet automatisch. had de config net zo goed zzz kunnen noemen.
Ik kan de optie om de config als " default " op te slaan neit vinden
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 21:56 ]
Pagina: 1