was aan het twijfelen of het het goeie forum was, maar toch maar hiervoor gekozen. heb dus een helpfile gemaakt in Manual & Help die ik in m'n win32 app wil aanroepen. dat doe ik met de volgende code:
in het programma heb ik ingesteld dat er een introductiepagina start bij aanroep van de helpfile. nu komt deze er wel, alleen heb ik het probleem dat ik mijn topic-structuur (paarse boekjes - topics) nergens meer terug kan vinden in de helpfile.
weet iemand of ik de helpfile verkeerd aanroep of dat ik iets vergeten ben in te stellen in het programma?
C++:
1
2
3
4
| if ( !WinHelp( this->h_AboutInformationWindow->GetHandleParentWindow( ), "helpfile.hlp", HELP_CONTENTS, NULL ) ) { MessageBox( NULL , "Couldn't find help file" , "ERROR" , MB_OK | MB_ICONINFORMATION ); } |
in het programma heb ik ingesteld dat er een introductiepagina start bij aanroep van de helpfile. nu komt deze er wel, alleen heb ik het probleem dat ik mijn topic-structuur (paarse boekjes - topics) nergens meer terug kan vinden in de helpfile.
weet iemand of ik de helpfile verkeerd aanroep of dat ik iets vergeten ben in te stellen in het programma?
[ Voor 6% gewijzigd door Krooswijk.com op 31-12-2002 10:41 ]