ArctiCooler CA is WERELD ding :P

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dat scheelde een heel eindje in vergelijking met m'n SPIRE ORB :P

Nieuwe SPIRE ORB(idle/stressed) 34/55
ArctiCooler CA(idle/stressed) 29/37

Echt tegek... DURON 700 eerst niet hoger dan 1.625 volt en nu gewoon op 1.85 9.5*100 :P en max temp van 56graadjes :P

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
waar kan je die kopen? Ik heb nu een coolermaster maar die sukt grote tijd. M`n processor wordt 60 graden na een pot q2 =[

• bjck
Dat is dus het probleem ze zijn niet te krijgen in ons landje. Belgie ook al niet en Duitland niet geprobeerd.

Je kan ze bestellen in USA voor 36 dollar ofzo :)

't Blijkt uit reviews de beste van het moment te zijn, beter als de alpha :)

• Stephan Oudmaijer
  • Laatst online: 16-08-2023
argh :( ik wil em :P

Verwijderd

Hallo daar, ik heb um net besteld en wel in Nederland bij een postorder bedrijf. (Farnell in Maarsen)

Farnell

JE moet wel volgens mij vooruit betalen. Maar het is een bedrijf dat over de hele wereld opereert en dus je geld kwijtraken zal niet gebeuren.

Of mail meteen naar: verkoop@farnell.com

• sankao
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10-08 01:29
Waar heb jij hem dan vandaan, bjck?

9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS

• Treb
  • Niet online
Maakt dat ding veel herrie ?
En is dat meer of minder herrie dan een orb ?

• Treb
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 11:25 schreef Brandje het volgende:
Hallo daar, ik heb um net besteld en wel in Nederland bij een postorder bedrijf. (Farnell in Maarsen)

Farnell

JE moet wel volgens mij vooruit betalen. Maar het is een bedrijf dat over de hele wereld opereert en dus je geld kwijtraken zal niet gebeuren.

Of mail meteen naar: verkoop@farnell.com[/quote]Wat koste dat ding daar en welk artikel nummer is het, ik kan em zo niet vinden op de site...

• Spooksel
  • Laatst online: 22:56

Spooksel

Spooksel!

een van onze mede-tweakers zit nu in de states, ik en een paar andere gelukkigen krijgen op de HCC en leuke verassing :)

een Agilent ArctiCooler AC wel te verstaan

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• bjck
'k Krijg er ook nog 1 uit de states en ben ook met een maatje van plan om zijn vader (piloot) er een berg mee te laten nemen bij z'n volgende vlucht..

Kan iemand zeggen hoe je h'm vindt op die Farnell pagina ??

En over die herrie ?? maakt nagenoeg geen geluid. Fan draait op 4000 rpm :).

'k moest alleen wel ff wat vijlen aan die beugeltjes omdat er op een kt7-raid net naast de socket vlak voor de haakjes voor de cooler beugeltjes kleine weerstandjes zitten :( maar past nu precies en gaat met een schroevendraaier er gemakkelijk af en op :)

• GraasGast
  • Laatst online: 04-08 13:06

GraasGast

Analogue Heaven

Ik zeg het al een hele tijd...arcticooler ruled! beste orb die er is, en ong. net zo goed als al die fop38 shit...

ik ik krijg er 2...yeah! :9

Verwijderd

Ik heb um al besteld maar ik weet nog niet wat ie gaat kosten. Het orderbedrag moet minstens 100 gulden zijn. Ook al is het artikel minder. Verder staat het artikel niet in hun database op de website.

De artikelcode is:

Agilent code: HACA-0001
Farnell code: 3519235

Ik hoop genoeg gezegd te hebben! :9

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10
Hey dat ding is idd zeer wreed!
Ook om te zien. Hij ziet er zeer degelijk uit en heeft minder brede koelribben dan mijn Chrome Orb.. Ik word nu eigenlijk wel een beetje jaloers.. :).

• bjck
Dan bestel je er toch 1 of 2 om de prijs normaal te houden... die 750@950 van jou kan dan naar 1gig want deze coolt echt vet beter :)

• bjck
Van AMD site en geldt voor vele orb coolers.. :( (/me heeft al een D600 gesloopt)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Notes for Agilent HACA-0001
(diameter = 64mm)
Heatsink does not contact Load Compliant Pads on processor package.

Special attention should be taken to reduce risk of damage to processor die during heatsink installation.[/quote]Afbeeldingslocatie: http://www.hardocp.com/reviews/cooling/s37arndup/ca-mount.jpg

Verwijderd

Hoe zit het met intel processoren. Ik heb een 733, moet ik ook nog ergens opletten tijdens het installeren van de arcticooler.

Verwijderd

Ik kan die Arcticooler niet vinden op de site van Farnell, heb Manufacturer's list number nodig. Agilent code en Farnell code die hierboven gegeven zijn werken niet.
Weet iemand het?
Pagina: 1