Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
waar kan je die kopen? Ik heb nu een coolermaster maar die sukt grote tijd. M`n processor wordt 60 graden na een pot q2 =[
Dat is dus het probleem ze zijn niet te krijgen in ons landje. Belgie ook al niet en Duitland niet geprobeerd.
Je kan ze bestellen in USA voor 36 dollar ofzo
't Blijkt uit reviews de beste van het moment te zijn, beter als de alpha
Je kan ze bestellen in USA voor 36 dollar ofzo
't Blijkt uit reviews de beste van het moment te zijn, beter als de alpha
Verwijderd
Hallo daar, ik heb um net besteld en wel in Nederland bij een postorder bedrijf. (Farnell in Maarsen)
Farnell
JE moet wel volgens mij vooruit betalen. Maar het is een bedrijf dat over de hele wereld opereert en dus je geld kwijtraken zal niet gebeuren.
Of mail meteen naar: verkoop@farnell.com
Farnell
JE moet wel volgens mij vooruit betalen. Maar het is een bedrijf dat over de hele wereld opereert en dus je geld kwijtraken zal niet gebeuren.
Of mail meteen naar: verkoop@farnell.com
Waar heb jij hem dan vandaan, bjck?
9760Wp ZO(145°) @SE9K, 6480Wp ZW (235°), 2960Wp NO(50°) @SE7K-RWS
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 11:25 schreef Brandje het volgende:
Hallo daar, ik heb um net besteld en wel in Nederland bij een postorder bedrijf. (Farnell in Maarsen)
Farnell
Of mail meteen naar: verkoop@farnell.com[/quote]Wat koste dat ding daar en welk artikel nummer is het, ik kan em zo niet vinden op de site...
Farnell
Of mail meteen naar: verkoop@farnell.com[/quote]Wat koste dat ding daar en welk artikel nummer is het, ik kan em zo niet vinden op de site...
een van onze mede-tweakers zit nu in de states, ik en een paar andere gelukkigen krijgen op de HCC en leuke verassing 
een Agilent ArctiCooler AC wel te verstaan
een Agilent ArctiCooler AC wel te verstaan
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
'k Krijg er ook nog 1 uit de states en ben ook met een maatje van plan om zijn vader (piloot) er een berg mee te laten nemen bij z'n volgende vlucht..
Kan iemand zeggen hoe je h'm vindt op die Farnell pagina ??
En over die herrie ?? maakt nagenoeg geen geluid. Fan draait op 4000 rpm
.
'k moest alleen wel ff wat vijlen aan die beugeltjes omdat er op een kt7-raid net naast de socket vlak voor de haakjes voor de cooler beugeltjes kleine weerstandjes zitten
maar past nu precies en gaat met een schroevendraaier er gemakkelijk af en op
Kan iemand zeggen hoe je h'm vindt op die Farnell pagina ??
En over die herrie ?? maakt nagenoeg geen geluid. Fan draait op 4000 rpm
'k moest alleen wel ff wat vijlen aan die beugeltjes omdat er op een kt7-raid net naast de socket vlak voor de haakjes voor de cooler beugeltjes kleine weerstandjes zitten
Ik zeg het al een hele tijd...arcticooler ruled! beste orb die er is, en ong. net zo goed als al die fop38 shit...
ik ik krijg er 2...yeah!
ik ik krijg er 2...yeah!
Verwijderd
Ik heb um al besteld maar ik weet nog niet wat ie gaat kosten. Het orderbedrag moet minstens 100 gulden zijn. Ook al is het artikel minder. Verder staat het artikel niet in hun database op de website.
De artikelcode is:
Agilent code: HACA-0001
Farnell code: 3519235
Ik hoop genoeg gezegd te hebben!
De artikelcode is:
Agilent code: HACA-0001
Farnell code: 3519235
Ik hoop genoeg gezegd te hebben!
Hey dat ding is idd zeer wreed!
Ook om te zien. Hij ziet er zeer degelijk uit en heeft minder brede koelribben dan mijn Chrome Orb.. Ik word nu eigenlijk wel een beetje jaloers..
.
Ook om te zien. Hij ziet er zeer degelijk uit en heeft minder brede koelribben dan mijn Chrome Orb.. Ik word nu eigenlijk wel een beetje jaloers..
Dan bestel je er toch 1 of 2 om de prijs normaal te houden... die 750@950 van jou kan dan naar 1gig want deze coolt echt vet beter
Van AMD site en geldt voor vele orb coolers..
(/me heeft al een D600 gesloopt)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Notes for Agilent HACA-0001
(diameter = 64mm)
Heatsink does not contact Load Compliant Pads on processor package.
Special attention should be taken to reduce risk of damage to processor die during heatsink installation.[/quote]
(diameter = 64mm)
Heatsink does not contact Load Compliant Pads on processor package.
Special attention should be taken to reduce risk of damage to processor die during heatsink installation.[/quote]
Verwijderd
Hoe zit het met intel processoren. Ik heb een 733, moet ik ook nog ergens opletten tijdens het installeren van de arcticooler.
Verwijderd
Ik kan die Arcticooler niet vinden op de site van Farnell, heb Manufacturer's list number nodig. Agilent code en Farnell code die hierboven gegeven zijn werken niet.
Weet iemand het?
Weet iemand het?
Pagina: 1