Ook al ben ik niet zo'n vervent MSN gebruiker, toch wilde ik graag een linkje op mijn HTML pagina maken met "Add me to your MSN contactlist". (Net zoals dat met ICQ heel makkelijk kan)
Nu kwam ik dit topic tegen:
[rml][ msn] add to list via link?[/rml]
En daarin valt te lezen dat dit de juiste code zou moeten zijn:
Maar als ik dit probeer dan werkt het dus niet
Ik heb het geprobeerd met MSN aan en uit (en met adressen van mensen die nog niet op m'n list staan) maar dat maakte geen verschil. Ik gebruik IE6 en dan zie ik na het klikken links onder "Fout op de pagina" staan.
Werkt het bij anderen wel gewoon of is de MSN code inmiddels veranderd..?
Iemand die er meer van weet?
Nu kwam ik dit topic tegen:
[rml][ msn] add to list via link?[/rml]
En daarin valt te lezen dat dit de juiste code zou moeten zijn:
code:
1
2
3
| <object classid="clsid:F3A614DC-ABE0-11d2-A441-00C04F795683" codebase="#Version=2,0,0,83" codetype=application/x-oleobject id=MsgrObj width=0 height=0></object>
<object classid="clsid:FB7199AB-79BF-11d2-8D94-0000F875C541" codeType=application/x-oleobject id=MsgrApp width=0 height=0></object>
<A HREF="#" onClick="MsgrApp.LaunchAddContactUI('yourmail@hotmail.com');">Mij toevoegen aan je MSN lijst</A> |
Maar als ik dit probeer dan werkt het dus niet
Ik heb het geprobeerd met MSN aan en uit (en met adressen van mensen die nog niet op m'n list staan) maar dat maakte geen verschil. Ik gebruik IE6 en dan zie ik na het klikken links onder "Fout op de pagina" staan.
Werkt het bij anderen wel gewoon of is de MSN code inmiddels veranderd..?
Iemand die er meer van weet?
Wees consequent, maar niet altijd