Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar open smtp voor gprs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vodafone live en een SE p800, mail ophalen gaat prima, maar versturen gaat niet omdat ik geen smtp heb, wat is hier een oplossing in, bestaan er open smtp's? of specials smtp's voor mobile verkeer?

thnx

ps: als iemand een smtp heeft waar betaald voor moet worden, of die met abbo werkt tegen normale prijzen is dat ook goed! :) misschien dat jullie een smtp hebben draaien die ik mag gebruiken voor mijn mobiel verkeer

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 10:47 ]

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:25

Martijn02

/* No Comment */

Grrrr moet je weer patsen :P

Heb je niet de mogelijkheid om zelf een smtp servertje te draaien thuis? Desnoods op een router-pctje ofzo....

Echt open servers bestaan er volgens mij niet, dat zou een hoop spam veroorzaken. Maar zit er bij Vodafone live geen smtp server?

Bij sommige ISP's kan je trouwens ook de smtp vanaf andere aanbieders benaderen, bij demon moest je bijvoorbeeld eerst met pop je mail ophalen, dan kon je daarna via smtp vanaf een andere ISP ook mail versturen.

Verwijderd

Bij xs4all kan je met je username/password ook gebruik maken van de SMTP server van buiten dachtik.

Verwijderd

Topicstarter
ow, ik denk dat ik vodafone eens ga bellen! :)

Verwijderd

Ik GPRS via o2 met de T68i. Ik heb staan smtp.o2.nl en dat werkt prima. Bij jou zou het dan smtp.vodafone.nl worden ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 10:30:
Ik GPRS via o2 met de T68i. Ik heb staan smtp.o2.nl en dat werkt prima. Bij jou zou het dan smtp.vodafone.nl worden ofzo...
kan alleen via vizavi, en niet als je een ander account hebt ;* zoals mn thuis email

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 10:41:
[...]

kan alleen via vizavi, en niet als je een ander account hebt ;* zoals mn thuis email
Hoezo niet? Ik heb staan smtp.o2.nl en ik stuur en ontvang meeltjes met mijn cistronaccount...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 December 2002 @ 10:44:
[...]

Hoezo niet? Ik heb staan smtp.o2.nl en ik stuur en ontvang meeltjes met mijn cistronaccount...
jij gprs via o2, ..

ik via vodafone, en vodafone heeft geen smtp voor gprs :( erg he

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Wat dacht je van een gratis emailaccountje met SMTP uit de Faq?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/16#16

Volgens mij zijn die ook best wel te gebruiken....

Klein nadeeltje is wel dat je altijd eerst je pop mail moet checken voordat je een mailtje kan versturen. (na het checken heb je +/- 10 min de tijd om hem te versturen)

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 31-12-2002 12:10 ]

Pagina: 1