Ut2003 switchen naar de kde desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• RickDB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-04 21:55
Ik draai nu een UT2003 server(router heeft nu DMZ dus geen gef*ck meer met poort forwarden)
Maar om de levels te veranderen moet ik dit in een console in ut2003 indrukken best onhandig.
Nou is er zo?n webadmin optie werkt prima enzo, maar als ik zelf in de server zit gaat dat nogal moeilijk :D
Dus ik zoek zoiets dat zoals in windows met Alt-tab naar de desktop gaat en dan zo effe naar de webadmin site kan gaan en weer terug kan gaan naar ut2003.
Nou heb ik van alles geprobeerd(alt f1, alt ctr 1-9, alt tab) maar hoe kan ik zeg maar alt tabben met kde :Y) ?

Verwijderd

Alt Tab werkt hier in KDE net zoals in Windows. Ik kan me eigenlijk ook niet anders herinneren.
Ctrl Alt Functietoets geeft een console onder X. Dus ik begrijp niet zo goed wat je probleem is.
Bedoel je dat je UT opstart in een console en dat je er na het starten van KDE niet meer bij kunt ? Dan kun je beter UT starten onder een andere console dan waarin je KDE start en dan zou deze met Ctrl Alt Functietoets te bereiken moeten zijn.

Waarom zou je webadmin niet lokaal kunnen gebruiken ? Welke webadmin bedoel je ?

Kortom je topic is te vaag. Lees [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml] eens door.

Op slot.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 03:48 ]

Dit topic is gesloten.