Toon posts:

[Jikes] configuratieproblemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand enig idee hoe ik dit moet configureren, al zitten zoeken op google, ma nog niks gevonden, hij blijft fouten geven op die classpaths.
hoe moet ik die dan goed instellen?
(onder windows)

Verwijderd

Foutje? Misschien volgende keer op Reply drukken ;)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Je foutomschrijving lijkt mij volledig nutteloos :o . Misschien kan je beter aangeven wat je probleem is?

Classpaths zijn sowieso akelige dingen. Zelf werk ik het liefst met Ant als ik met Java moet werken. Je kan dan netjes en duidelijk je classpaths definieren en je kan ook hele directories met jars opnemen. Werkt erg lekker. Je kan Ant ook zover krijgen dat Jikes wordt gebruikt.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Maar waarom zou je uberhaubt met Jikes willen werken?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Foutmeldingen schijnen beter te zijn en hij is (was in ieder geval ;) ) wat sneller.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

mbravenboer schreef op 31 december 2002 @ 11:59:
Foutmeldingen schijnen beter te zijn en hij is (was in ieder geval ;) ) wat sneller.
Ik heb zelf ook wat met Jikes geprobeerd en ik vond de foutmeldingen niet bepaald beter. Hij schijnt idd wel sneller te zijn. Maarja, er is geloof ik nog geen gj voor Jikes, dus wie zou er nog mee willen werken ;)

Verwijderd

Topicstarter
kwilde dat gewoon is testen, hoe dat werkt, die jikes, het is niet de bedoeiling om dat standaard te gaan gebruiken, maar toch om is te zien wat dat kan
maar ik geef dus mijn bootclasspath mee
jikes -bootclasspath c:\\lalala\\jikes\\jt.jar
maar that doesn't do the trick schijnbaar
kent niemand een handleiding?
Pagina: 1