Heel vaag, ik had van Exirion gehoord dat mijn cam een stuck pixel had en na wat onderzoek bleek dat inderdaad zo te zijn. Op iedere foto tot dan toe stond er op hetzelfde coordinaat een grote rode pixel, heel irritant.
Maar nu heb ik net met deadpixeltest even gekeken en het programma vond niks. Dat vond ik nogal vreemd, dus ik met Photoshop even kijken. Niks. Helemaal geen vage afwijkende pixel te vinden.
'k heb een foto gemaakt met de lensdop erop, 2 seconden sluitertijd... Wel wat ruis, maar geen stuck/dead pixels...
Pas op, 620kB!
Kan een stuck pixel zomaar ineens als een wonder verdwijnen? 'k Heb echt helemaal niks veranderd
Mocht er vraag naar zijn, dan wil ik wel de vorige pic zoeken met de lensdop erop, daar was de rode stuck pixel goed zichtbaar (de groene en blauwe die ik ook "scheen" te hebben heb ik zelf toen niet gevonden).
Edit: Die kapotte rode pixel was ook op 1/60e en 1/250e sluitertijd foto's te zien, dus geen hot pixel
Maar nu heb ik net met deadpixeltest even gekeken en het programma vond niks. Dat vond ik nogal vreemd, dus ik met Photoshop even kijken. Niks. Helemaal geen vage afwijkende pixel te vinden.
'k heb een foto gemaakt met de lensdop erop, 2 seconden sluitertijd... Wel wat ruis, maar geen stuck/dead pixels...
Pas op, 620kB!
Kan een stuck pixel zomaar ineens als een wonder verdwijnen? 'k Heb echt helemaal niks veranderd
Edit: Die kapotte rode pixel was ook op 1/60e en 1/250e sluitertijd foto's te zien, dus geen hot pixel
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 31-12-2002 02:03 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards