Groot probleem met ASUS a7v333 motherboard

Pagina: 1
Acties:

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
Ik heb een groot probleem met me moederbord
Ik heb zonet een bios update gedaan van de internet site van ASUS en daar de nieuwste update gedownload dat gedaan geflasht etc reboot en nu start me hardeschijf niet meer op nu is mijn vraag kan iemand mij mischien een oude image sturen van het moederbord ASUS A7v333
Of is er nog een andere oplossing om dit groote probleem op te lossen ?

alvast bedankt

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je harde schijf start niet meer op?
kun je dat nader verklaren. En je kunt natuurlijk ook altijd een oudere biosflash downen.

• Possible
Terw_Dan schreef op 31 December 2002 @ 00:05:
je harde schijf start niet meer op?
kun je dat nader verklaren. En je kunt natuurlijk ook altijd een oudere biosflash downen.
ja op 1 of andere manier start ie mijn hardeschijf niet meer op en als ik floppy drive wil oparten duurt dat 5 min voordat ie er is tw hd doet het nog wel :)
en weet iemand toevallig wat standaard ios versie is van dit moederbord?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Staat je hdd wel goed in de bios? Heb je de cmos al eens gereset (met jumper of batterij).
als het flashen goed gegaan is kan dat eigenlijk geen problemen geven.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb ook zo'n bordje, ook geflashed (mn videokaart deed nix), maar blijft normaal draaien. Heb je voor de rest nix veranderd daarna? een cmos reset kan zeker wonderen verrichten. Maar het opstarten van de hd heeft naar mijn weten nix met je mobo te maken, ding start al op als die voeding krijgt, of je ide zit verkeerd om (correct me if i'm wrong)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

zet bij boot ff je hdd op 1

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je alle BIOS instellingen eigenlijk wel hersteld na de flash :?

• Possible
BalusC schreef op 31 december 2002 @ 09:08:
Heb je alle BIOS instellingen eigenlijk wel hersteld na de flash :?
Hmm heb nu gewoon weer me oude image er maar weer over heen gedaan en hij start nu gewoon weer op
ik heb ook verschillende programma's gebruikt om BIOS te flashen 1 met de ASUS BIOS updater en 2 DOS programma's ....erg vaag

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-03 00:31

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Na een Flash dien je altijd eerst de default setup instellingen te laden van het bios en daarna weer alles op jouw waarden in te stellen.
Vaak zijn de wijzigingen in een nieuwe versie zo klein dat dit zonder de default-instellingen te laden geen problemen geeft, maar als er programma-technisch grote wijzigingen zijn aangebracht zoals het anders aansturen/lezen van de hardwareconfiguratie dan is deze handeling een must.

PSN-id: Chrasher

Pagina: 1