Toon posts:

opstarten onder win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hier is het vage probleem:

eerst starte XP op in 20 tot 30 seconden maximaal, toen had ik me hdd in partities gedeeld en een paar dagen daarna deed er er VRESELIJK lang over [ tot de dag van vandaag] dus dan heb ik het over gauw 2 minuten! ik dus net partities weg gehaald helpt het niks!?! :'( weet iemand hoe ik dit al vage probleem kan oplossen nou ff iets wwat er niet mee te maken heeft... het is ook nogal irri als hier gasten komen en ik hoor telkens 'sjees wat een slome comp!' 8)7 dus ik hoop dat er een oplossing voor =.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
bootvis proberen, zie de FAQ.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
heb ik net gedaan niks veranderd :(

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Toevallig iets in je netwerk instelling gewijzigd? of andere videokaart drivers?

Verwijderd

Topicstarter
neej ik heb de laatste detonators van nvidia.com en het netwerk? kan ik ook een proggie krijgen waarmee je dat kan checken want ik zit idd in een netwerk

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 12:03

[ash]

Cookies :9

Ik heb dit zelf gehad, het is was bij mij idd netwerk gerelateerd, namelijk: MS Network Client.

Door deze uit te zetten, te booten, daarna weer aan te zetten en daarna weer te booten ging alles weer als vanouds.

Waarschijnlijk stonden er wat registry-entries verkeerd, welke met deze actie weer recht werden gezet.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

hoe hewb je het verdeeld? 60GB FAT32 ofzo?

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1