[Powershute] Heeft iemand nog een oude versie?

Pagina: 1
Acties:

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Ok, allereerst: JA dit is een request, maar ik heb het gevraagd aan een mod, en het mocht omdat het een gratis programma is :)

Goed, ik heb een APM Smart-UPS 650, deze is al een wat ouder model, en gebruikt een seriele kabel om te communiceren met de pc. Het programma PowerShute is van APM en daarmee kan je dus de status van je UPS aflezen en dat ding verder besturen. Helaas ondersteund de recente verise van PowerShute Personal edition alleen nog maar USB, en de recente versie van PowerShute Bisness edition ondersteund de 600 serie niet (hij herkent de UPS in de setup wel, maar daarna niet meer)

Op de site van APM is geen oude versie te vinden en google bracht ook geen antwoord dus mijn vraag: heeft iemand hier nog een oude versie van PowerShute waarmee ik wel mijn UPS kan besturen :?

• LeonM
24h kick

niemand? moet trouwens voor XP/2000 zijn :)

Verwijderd

Ik heb zelf alleen een (oude) versie voor Novell, maar daar heb jij dus duidelijk niets aan. ;)

Volgens mij kun je het beste ff mailen met APM en hetzelfde verhaal tegen hen vertellen, mssn dat zij bereidt zijn om een oude release beschikbaar te stellen. Wat je ook nog zou kunnen proberen: Kijk of ze een ftp-server hebben, hierop staan soms meerdere releases op. :)

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

ik heb wel de software voor de 700 maar zou je daar mee geholpen zijn?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• LeonM
Verwijderd schreef op 01 January 2003 @ 13:45:
Ik heb zelf alleen een (oude) versie voor Novell, maar daar heb jij dus duidelijk niets aan. ;)

Volgens mij kun je het beste ff mailen met APM en hetzelfde verhaal tegen hen vertellen, mssn dat zij bereidt zijn om een oude release beschikbaar te stellen. Wat je ook nog zou kunnen proberen: Kijk of ze een ftp-server hebben, hierop staan soms meerdere releases op. :)
FTP server hebben ze niet, ik zal ze morgen ff mailen :)
Gompy58 schreef op 01 January 2003 @ 13:53:
ik heb wel de software voor de 700 maar zou je daar mee geholpen zijn?
Nee, dat is dus die recente software :(

Het gekke is dat hij dus wel tijdens de setup me UPS herkent, maar ergens onderaan in de readme staat dat de Smart-UPS 600 niet word ondersteund, zal dan de 650 daar ook onder vallen?

De software zit ook zo klote in elkaar, ik moet de personal edition hebben, want met de proffecional (bisness edit) moet je een server op zetten, en iedere pc instellen als client, en op client pc's kan je de UPS niet zelf bedienen :( Dus dat is voor mij niet handig omdat ik de UPS op me eigen pc gebruik.

Verwijderd

Het gekke is dat hij dus wel tijdens de setup me UPS herkent, maar ergens onderaan in de readme staat dat de Smart-UPS 600 niet word ondersteund, zal dan de 650 daar ook onder vallen?
Strikt genomen zou jouw UPS dus wel ondersteund moeten worden :) Lijkt me wel het vermelden in je e-mail waard ;)

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
==============================================
Software Instruction Sheet Part Number:991-2002D March 2000
===================================================

Available Software Products
---------------------------

The CD-ROM contains the following PowerChute plus, PowerNet SNMP
Agent, and related applications:

o PowerChute plus version 5.2 for Windows NT 3.51 and 4.0/ Windows 2000;
version 5.0.2 for Windows 95 and 98; version 4.2.4 for Windows 3.1 and
Windows for Workgroups 3.11

o PowerNet SNMP Agent version 2.1 for Windows NT 3.51 and 4.0

o APC/HP NetServer Assistant Support for HP OpenView for Windows
(for use on Windows NT)

Note: APC does not have a PowerNet Agent for Windows 3.1, Windows for
Workgroups, or Windows 95/98.
deze gebruik ik hier op een Windows 2000 Advanced server ICM een 650 met een seriele kabel. Als je de software nog nodig hebt geef dan even een gil :)

[ Voor 3% gewijzigd door Coppertop op 02-01-2003 11:43 ]

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 20:07
Had je die software nog, heb deze ook nodig.

Mischien een image? die te downloaden is.

15x330 SW38

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Centauriprime schreef op 17 March 2003 @ 19:06:
Had je die software nog, heb deze ook nodig.

Mischien een image? die te downloaden is.
Helaas, dat was op mijn oude werkplek...

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:41
heel toevallig heb ik die nog liggen :) ik heb ook een back ups 650 waar alleen de seriele communicatie van kapot is maar ik heb nog wel de originele doos met software enzo erin

Dus als meel mij maar als je hem wilt dan regelen we wel wat

CISSP! Drop your encryption keys!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:22
Ok, beetje oud topic, maar heb gister een APC Smart-UPS 600 gekregen en ben nu ook op zoek naar de oude software! Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt! (Draai XP, dus een Win 2000 versie volstaat waarschijnlijk ook wel!)

[ Voor 19% gewijzigd door The_MAN op 19-04-2005 14:08 ]

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 09:35
Ik heb hier powerchute plus 5.2 voor NT/2000 liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door PieterJ op 19-04-2005 13:38 ]

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:22
Zou je het ergens online kunnen zetten?

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 09:35
Je hebt mail :)
Pagina: 1