Importeren mail & adressenboek naar andere partitie.

Pagina: 1
Acties:

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Door zo'n mooie blauwe Microsoft-scherm start mn pc niet meer op Win2K. Heb op andere partitie XP en Office2K gegooid, maar ik wil alvorens de 2k-partitie te formatteren, mn mail en mn adressenboek uit Microsoft Outlook importeren.

Probleem is echter dat ik een noob ben en dus niet weet hoe, wat en waar... Heb via de optie importeren geprobeerd, maar dan vindt ie alleen maar mn Netscape-mail. Niet eens de adressenlijst (*.pab-extensie als ik het goed heb), en al helemaal niets van MS-Outlook... (adressenlijst zou vlgs mij *.vcf moeten zijn, maar ook met de zoekoptie krijg ik nix te zien...)

Wellicht dat de echte Tweakerd mij hierbij kan helpen...

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:10

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het gaat om outlook.pst waar je mail en je adressenlijst instaat. Ik begrijp eruit dat je nu ook weer outlook gaat gebruiken? dan moet je hem zo kunnen kopiëren.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Korakal

Up up up!

Ja, even ter verduidelijking dus: importeren gaat niet lukken, je moet het .pst bestand (meestal outlook.pst, te vinden in documents&settings/profielnaam/local settings/application data/microsoft/outlook/) gewoon kopiëren naar een andere locatie en eventueel (wanneer outlook uitstaat) het huidige .pst bestand vervangen.

• curtazimo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01-2023
Heyyyyy het is gelukt! Mag ik jullie bij deze hartelijk danken voor de info. _/-\o_

Wat mij betreft mag topic meteen gesloten worden. Thx!

When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...