Ik weet niet wat je nu bedoelt, zit je nu nog met het probleem dat het niet wil vlotten met het filesystem, of kickte je dit topic omdat je dat nog nooit eerder hebt gedaan?
Anyway, ik weet zelf niet wat voor filesystem er gebruikt wordt omdat ik daar nog niet naar gekeken heb. ik zal vanavond wel even voor je kijken, maar houd er wel rekening mee dat ik QNX6.2 gebruik, ik weet niet of er veel verschillen tussen zijn maar dat merken we vanzelf dan wel weer.
Ik zit trouwens met een ander probleem.
Het is mij nog steeds iet gelukt om mijn GF3ti500 aan de praat te krijgen, nouja, hij werkt wel maar daar is alles mee gezegd. Zo kan ik wel tot 1600x1200 gaan maar de refreshrate kan niet hoger dan 60Hz.
Nu ben ik overal al aan het zoeken geweest voor een paar drivers maar met die drivers kan ik niets omdat ik ze niet kan installeren. Ik kan alleen maar packages met de extentie .pqr installeren door vanuit de shel hetvolgende te doen:
pkg-installer -u [hier de package.pqr]
Maar hoe doe ik dat met de bestanden die de extentie .rpm hebben?
Hier loop ik namelijk vast, als ik deze probeer te gebruiken dan krijg ik de foutmelding dat dit geen geldige packages zijn.
Als ik vervolgens met Google ga zoeken op dit probleem dan kom ik op een x-aantal fora's uit waar dezelfde vragen worden gesteld maar ook daar kan ik geen antwoord vinden. De documentatie in QNX of voor QNX is voor wat betreft de videodrivers vrij oud.
Zo gaat alles nog over de GF2 en dat ik dan de VESA-drivers zou moeten nemen. En dat is niet hegeen waar ik problemen mee heb, het gaat hem om de refreshrate. Mocht iemand een andere oplossing hebben dan zou ik dat graag horen want ik hoef geen 3d dingen te doen dus dat maakt niet uit, zolang ik maar van het geknipper af ben.
Edit:
Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een aantal leuke links dan moet je hier kijken.
http://qnx.pagina.nl/
Edit2:
Als je iets wilt weten over de packages binnen QNX dan moet je hier kijken:
http://www.qnx.com/developer/articles/feb0201/
[
Voor 8% gewijzigd door
bazs2000 op 06-01-2003 14:36
]