Toon posts:

Samsung -> 54" scherm :)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wereldrecord: Samsung showt 54" TFT-scherm

Samsung gaat volgende maand met de grootste TFT-monitor het wereldrecord breken, zo meldt tecChannel. Met een diagonale diameter van 54 inch, ongeveer 137 centimeter, is het apparaat twee inch groter dan de display die LG en Philips begin deze maand presenteerden. De monitor heeft een resolutie van 1920x1080 pixels, wat hem geschikt maakt voor HDTV, een contrast van 800:1 en een kijkhoek van 170 graden. Hij zal geïntroduceerd worden op de International Consumer Electronics Show die vanaf 9 januari 2003 wordt gehouden in Las Vegas. Volgens tecChannel zijn er de komende tijd geen grotere displays te verwachten, omdat de productiemiddelen daarvoor pas eind 2003 beschikbaar komen. Of het product in massaproductie wordt genomen en hoeveel het gaat kosten is nog onbekend.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1041279052.jpg
bron: t.net

da's nog eens leuk gamen / filmpjes kijken! :9~

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

omg! :9~ geillll.

alleen hoort dit volgens mij in gadget talk?

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Topicstarter
tis toch een beeldkanon? ;)

Verwijderd

heb je ook een prijs erbij? die wil ik wel eens weten :9~
Die je ergens hebt gevonden?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 23:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 23:34:
heb je ook een prijs erbij? die wil ik wel eens weten :9~
Die je ergens hebt gevonden?
lezen is ook een vak hè?:
Of het product in massaproductie wordt genomen en hoeveel het gaat kosten is nog onbekend. :X

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, dit is dus al iutgebreid op T.net behandeld, niet echt nuttig om het hier precies hetzelfde te doen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.