Toon posts:

[mac &PC] donloaden en banden Mac software op PC

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een suggestie hoe ik MAC software kan downloaden op mijn win98 machine en vervolgens dusdanig kan branden dat het bij mijn ouders op de MAC cube gelezen kan worden?

Ik heb kabel en hun een 56k6 modem thats why...........

//off topic
Zoeken op GOT is behoorlijk kut geworden sinds 3 letter woorden niet meetellen. MAC, CDR, OSD etc zijn niet te vinden.

// off topic

• Tomaat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-05 13:50
euhm, als jij een CD fikt, dan kan je die toch gewoon openen op een mac? Mac OS ondersteund toch gewoon ISO9660 :?

Verwijderd

Tomaat schreef op 30 december 2002 @ 23:49:
euhm, als jij een CD fikt, dan kan je die toch gewoon openen op een mac? Mac OS ondersteund toch gewoon ISO9660 :?
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 22:51:
Iemand een suggestie hoe ik MAC software kan downloaden op mijn win98 machine en vervolgens dusdanig kan branden dat het bij mijn ouders op de MAC cube gelezen kan worden?

Ik heb kabel en hun een 56k6 modem thats why...........

//off topic
Zoeken op GOT is behoorlijk kut geworden sinds 3 letter woorden niet meetellen. MAC, CDR, OSD etc zijn niet te vinden.

// off topic
Ja, alle OS die Cd-rom ondersteunen (die ik ken) gebruiken allemaal ISO9660 FS dus ook jouw MAC. Volgende keer eerst gewoon proberen :P. Tomato wil dus zeggen dat die CD's niet een specefiek MAC of PC iets zijn :P.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 00:23 ]

Verwijderd

[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Je hebt nu de info die je nodig hebt. Maar hoe je een cd in windows brandt kom je denk ik zelf wel uit.
Op slot.

Dit topic is gesloten.