mijn pc stond aan aangesloten op een beamer, ik heb de beamer uitgedrukt en de pc aan laten staan.
toen ik iets later de beamer weer aan drukte had ik geen beeld meer, mijn optische muis geeft geen licht meer en mijn toetsenbord geeft geen licht meer (num-lock).
toen heb ik hem uitgezet en het gewone beeldscherm aangesloten..... nog steeds nix
ik heb van alles geprobeerd, oa:
reservestroom bat. er even uitgehaald in de uit stand.
alles behalve van de proceccor uit het moederbord gehaald en er weer terug ingezet en weer aangezet.
Hij start wel op volgens mij. alle fans gaan draaien en het rode activiteit lichtje lijkt ook aan te geven dat hij opstart. De branden en dvd speler worden ook aangesproken voor een mogelijke boot en kunnen open.
Netwerk kabel lijkt ook goed te functioneren.
Hij heeft dit nog nooit eerder gehad.
Kent iemand dit probleem?
ps. ik heb goed gezocht op de deze pagina maar kon nix vinden.
ps. voor de duidelijkheid gaat het er dus ook om dat mijn muis en toetsenbord dood lijken te zijn.
toen ik iets later de beamer weer aan drukte had ik geen beeld meer, mijn optische muis geeft geen licht meer en mijn toetsenbord geeft geen licht meer (num-lock).
toen heb ik hem uitgezet en het gewone beeldscherm aangesloten..... nog steeds nix
ik heb van alles geprobeerd, oa:
reservestroom bat. er even uitgehaald in de uit stand.
alles behalve van de proceccor uit het moederbord gehaald en er weer terug ingezet en weer aangezet.
Hij start wel op volgens mij. alle fans gaan draaien en het rode activiteit lichtje lijkt ook aan te geven dat hij opstart. De branden en dvd speler worden ook aangesproken voor een mogelijke boot en kunnen open.
Netwerk kabel lijkt ook goed te functioneren.
Hij heeft dit nog nooit eerder gehad.
Kent iemand dit probleem?
ps. ik heb goed gezocht op de deze pagina maar kon nix vinden.
ps. voor de duidelijkheid gaat het er dus ook om dat mijn muis en toetsenbord dood lijken te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 23:05 . Reden: verduidelijking ]