Toon posts:

Wel opstarten maar geen beeldsignalen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn pc stond aan aangesloten op een beamer, ik heb de beamer uitgedrukt en de pc aan laten staan.
toen ik iets later de beamer weer aan drukte had ik geen beeld meer, mijn optische muis geeft geen licht meer en mijn toetsenbord geeft geen licht meer (num-lock).
toen heb ik hem uitgezet en het gewone beeldscherm aangesloten..... nog steeds nix :(

ik heb van alles geprobeerd, oa:
reservestroom bat. er even uitgehaald in de uit stand.
alles behalve van de proceccor uit het moederbord gehaald en er weer terug ingezet en weer aangezet.

Hij start wel op volgens mij. alle fans gaan draaien en het rode activiteit lichtje lijkt ook aan te geven dat hij opstart. De branden en dvd speler worden ook aangesproken voor een mogelijke boot en kunnen open.
Netwerk kabel lijkt ook goed te functioneren.

Hij heeft dit nog nooit eerder gehad.

Kent iemand dit probleem?

ps. ik heb goed gezocht op de deze pagina maar kon nix vinden.

ps. voor de duidelijkheid gaat het er dus ook om dat mijn muis en toetsenbord dood lijken te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 23:05 . Reden: verduidelijking ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Al een ander videokaartje geprobeerd?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
nee maar een videokaart heeft toch nix te maken met de signalen naar mijn muis en toetsenbord ?

• Abbadon
Oh sorry, ik maak uit je verhaal ook op dat het signalen naar je monitor betreft(?). Had ik de topictitle ook nog 'duidelijker' gemaakt :+ Wees even iets duidelijker dan zodat ik de title ook wat toepasselijker kan maken.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:11

rammes

koekebakker 1e klas

resolutie of refresh rate te hoog staan ?? of op een waarde dat ie niet aankan?

[ Voor 31% gewijzigd door rammes op 30-12-2002 23:47 ]

Ik zou het doen!

Verwijderd

Topicstarter
213.227.141.233:27015

Euh aan die replies heb ik ook niets gehad. Dus nu maar het moederbord, de videokaart en de 256 DDR ram naar computerland gebracht om te laten testen. En wat bleek? Het moederbord en geheugen waren helemaal dood. Dus allebei nieuw gekocht en alles is nu weer goed.

Trouwens, de computerland medewerker is de moderator van de tweaker forums 8)

• Abbadon
Nou, niet van dit tweakers forum :+

Pagina: 1