[PS2] Thrustmaster 16MB Memorycard

Pagina: 1
Acties:

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Heb de Thrustmaster 16MB Memorycard (PS2) voor kerst gehad.. Hiervoor heb je een officiële memorycard van 8mb nodig, en door dat ding krijg je dan 16mb extra.. Ik krijg 'm alleen niet goed werkend, of ik snap het niet helemaal.. Ik heb dat ding eerst met memorycard erin in port 2, haal de memory card eruit en doe die daarna in 1.. Heb dan 8mb + die lege 16mb... Maar in spellen ziet ie die 16mb kaart niet.....

Wat doe ik nu fout? Iemand misschien die ook zo'n ding heeft?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

zit er geen handleiding bij dat ding?

• .GoO
Jawel (erg weinig info trouwens), maar volgens mij heb ik precies gedaan wat daarin staat.. Hij ziet 'm ook wel als memorycard, alleen in spellen herkend ie m niet ofzo en kan ik er niets mee..

[ Voor 10% gewijzigd door .GoO op 30-12-2002 23:55 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Ik heb even gezocht en ik heb een klein handleidinkje gevonden en die staat hier. Volgens mij vergeet je een handeling.
[quote]PS2 Memory Card 16MB
Een 16 MB memory card voor PS2. De officiële Sony memory card wordt gebruikt als sleutel om toegang tot de 16 MB Memory Card te verkrijgen!

Kenmerken:
• Grip voor het makkelijk verwijderen
• 16 MB opslagcapaciteit
• Makkelijk in gebruik
• Werkt met de officiële 8MB Memory Card

Instructies:
• Zorg ervoor dat de console uit staat.
• Plug de Memory 16MB in de PS2
• Plug de officiële 8MB Memory Card in de Memory 16MB
• Start de console
• Na het uitvoeren van deze punten kan de officiële 8MB PS2 Memory Card worden verwijderd van de Memory 16MB en in slot 2 geplaatst worden om de opgeslagen data te gebruiken. De Memory 16 MB werkt nu als een standaard memory card.

Belangrijk: Zorg er altijd voor dat een officiële 8MB Memory Card in de Memory 16 MB is geplugd alvorens een game te starten!
Volgens mij vergeet jij dus de 8MB memorykaart in het andere slot te doen :)

The devil is in the details.

• .GoO
Volgens mij heb ik precies gedaan wat er staat, misschien de memorycard er te vroeg uitgehaald.. zal het straks nog eens proberen :)