Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM]Transparante fanguards

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee waar ik design transparante fanguards kan kopen in Nederland? Heb me helemaal suf gezocht op internet maar tot nu toe zonder resultaat. XXLCases heeft ze ook al niet :'(

Verwijderd

Bij de superinkoopactie van KingofDos kan je ze kopen. Topic staat hier ongetwijfeld in de buurt en ook op Laupro.nl

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 13:57
Spammerd!!

Nee hoor Venz, je kan ze bij vrij veel zaken kopen, akasa maakt o.a clear case fans met verschillende soorten leds erin.Kijk maar eens op www.akasa.com.tw

En natuurlijk kan je ook bij King bestellen, wou je alleen laten zien dat er meer opties zijn. ;)

[friendly modus]

Nofi Roel :P

[/friendly modus]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Cybersijp schreef op 31 December 2002 @ 02:26:
Spammerd!!

Nee hoor Venz, je kan ze bij vrij veel zaken kopen, akasa maakt o.a clear case fans met verschillende soorten leds erin.Kijk maar eens op www.akasa.com.tw

En natuurlijk kan je ook bij King bestellen, wou je alleen laten zien dat er meer opties zijn. ;)

[friendly modus]

Nofi Roel :P

[/friendly modus]
Volgens mij gaat het over fanguards schat :>

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 23:37

Sjo

Bij www.case-mods.nl verkopen ze transparante fanguards. Ze staan bij diverse artikelen. :9~

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een bestellinkje geplaatst bij de IA van KingOfDos. Er is ook zoveel leuks te koop, daar gaan m'n spaarcenten weer :)

Ik mis alleen wat casebadges in de IA. Heb de domestickers inkoop aktie ook al gemist :'(

Dus als iemand nog een domesticker ter overname heeft... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1