Ik heb een Hercules Geforce 256ddr/dvi. Op deze kaart zit ook een tv out uitgang. Deze uitgang heeft het altijd gedaan. Maar de laatste tijd lijkt het wel of die uitgang weg is. Komt dat door de nieuwe drivers?? 6.47, of door iets anders. Ik gebruik windows 98se. Als ik een andere programma gebruik om om tv out te gebruiken, gaat alleen mijn scherm resolutie naar 800x600. Maar voor de rest niets. Wie kan mij helpen?
Verwijderd
Als je de Nvidia Drivers gebruikt, dan moet je TV aan staan tijdens het booten van je PC. Anders is de optie voor TV-out grijs en kan je die dus niet kiezen.
Met vriendelijke groet,
Erik Radix
Met vriendelijke groet,
Erik Radix
Verwijderd
Toen ik nieuwe drivers van NVidia had gedownload en installeerde was ik mijn TV-Out kwijt op mijn V7700 Deluxe.
Het kan zijn dat die TV-Out niet ondersteund wordt door die nieuwe drivers
Het kan zijn dat die TV-Out niet ondersteund wordt door die nieuwe drivers
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 08:52 schreef Sabre het volgende:
Als je de Nvidia Drivers gebruikt, dan moet je TV aan staan tijdens het booten van je PC. Anders is de optie voor TV-out grijs en kan je die dus niet kiezen.[/quote]Mmmmmmmmm, zou dat nu het misterie van mijn niet werkende tv-out op mijn TNT2 Ultra zijn.
Zodra ik het kabeltje weer heb, zal ik het testen
Als je de Nvidia Drivers gebruikt, dan moet je TV aan staan tijdens het booten van je PC. Anders is de optie voor TV-out grijs en kan je die dus niet kiezen.[/quote]Mmmmmmmmm, zou dat nu het misterie van mijn niet werkende tv-out op mijn TNT2 Ultra zijn.
Zodra ik het kabeltje weer heb, zal ik het testen
And The Only One
Verwijderd
Nogal logisch! TV out werkt alleen met de drvers van de fabrikant. Trouwens dat is ook niet helemaal waar. Heb je bijvoorbeeld een Asus dan is er bij iedere driver update weer iets anders dat het niet doet of wel doet. Maar goed. Een ding staat vast. Als je detonator drivers draait doet je TV out het zeker niet. Dus gewoon drivers installen die van de fabrikant af komen(wel eerst ff lezen of die drivers ook werkelijk alle functies van je kaart ondersteunen, dit is namelijk niet altijd zo)
Succes
Succes
misschien een andere kaart maar bij de GF2MX doet de tv out het wel.
j
j
Kweet niet of het op jouw kaart werkt, maar ga eens naar come.to/tvout
Download daar tvtool (of lees eerst de sysreq om te kijken of jouw kaart wordt onder steund)
Probeer daarna eventueel het proggie uit... Werkt uitstekend op mijn geforce 2 gts
Download daar tvtool (of lees eerst de sysreq om te kijken of jouw kaart wordt onder steund)
Probeer daarna eventueel het proggie uit... Werkt uitstekend op mijn geforce 2 gts
Auto detect plug en play monitors wel uit staan?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>TV out werkt alleen met de drvers van de fabrikant.[/quote]Nee hoor, de TV-Out van mijn Creative TNT2 Ultra doet het prima onder Win98SE en Win2000 met de NVidia drivers.
Wel één nadeel: met de NVidia drivers moet ik eerst met monitor booten, dan in Windhoos de TV-Out inschakelen, en dan opnieuw booten om de TV-Out in werking te stellen. Als ik dan terug wil naar monitor, moet ik TV-Out weer uitzetten en terug booten...
De originele Creative drivers deden dat wel wat makkelijker: daar kon je gewoon terwijl de PC aanstaat de TV aansluiten en de TV-Out inschakelen. Het beeld verscheen dan onmiddelijk op de TV. Bij die drivers bleef de monitor het ook doen terwijl de TV-Out in werking was. Weliswaar een verneukt beeld (op 50Hz, en vage verhoudingen, want het is natuurlijk geen dualhead - op de TV en de monitor moet hetzelfde beeld), maar het was zichtbaar.
Wel één nadeel: met de NVidia drivers moet ik eerst met monitor booten, dan in Windhoos de TV-Out inschakelen, en dan opnieuw booten om de TV-Out in werking te stellen. Als ik dan terug wil naar monitor, moet ik TV-Out weer uitzetten en terug booten...
De originele Creative drivers deden dat wel wat makkelijker: daar kon je gewoon terwijl de PC aanstaat de TV aansluiten en de TV-Out inschakelen. Het beeld verscheen dan onmiddelijk op de TV. Bij die drivers bleef de monitor het ook doen terwijl de TV-Out in werking was. Weliswaar een verneukt beeld (op 50Hz, en vage verhoudingen, want het is natuurlijk geen dualhead - op de TV en de monitor moet hetzelfde beeld), maar het was zichtbaar.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
ik heb een asus 7100T
ik ka gewoon booten zonder kabel in me tvout..
dan doe ik die kabel erin (terwijl ik in windows zit) en dan selecteer ik clone mode
dan selecteer ik pal-g
en klaar..
ik ka gewoon booten zonder kabel in me tvout..
dan doe ik die kabel erin (terwijl ik in windows zit) en dan selecteer ik clone mode
dan selecteer ik pal-g
en klaar..
Verwijderd
Alles in dit Topic lijkt me nu wel duidelijk, maar ik heb slechts een wanhopige vraag; Ik weet niet wat voor een uitgang er op een geforce 2 Ti zit
.
Ik heb overal al naar een geschikt kabeltje lopen zoeken, maar nergens gevonden.
Het is iig geen S-video uitgang. Het is vermoedelijk de zefde video uitgang als er op een andere (gewone) geforce 2 zit.
Mijn uitgang van m'n video krt heeft zo'n 8t/m20 pinnetjes.
En de site :http://ww.come.to/tv-out is inmiddels opgeheven.
Kan iemand mij helpen met dit ( kleine) prob.?
Ik heb overal al naar een geschikt kabeltje lopen zoeken, maar nergens gevonden.
Het is iig geen S-video uitgang. Het is vermoedelijk de zefde video uitgang als er op een andere (gewone) geforce 2 zit.
En de site :http://ww.come.to/tv-out is inmiddels opgeheven.
topic van 3 jaar oudVerwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 19:11:
Alles in dit Topic lijkt me nu wel duidelijk, maar ik heb slechts een wanhopige vraag; Ik weet niet wat voor een uitgang er op een geforce 2 Ti zit.
En de site :http://ww.come.to/tv-out is inmiddels opgeheven.![]()
Andere videokaart, andere drivers, ander probleem.Verwijderd schreef op 27 juni 2003 @ 19:23:
[...]
Op een oud topic reageren is soms beter dan een nieuw topic openen imo....
In dit geval lijkt mij een nieuw topic beter op zijn plaats, maar wie ben ik.
hapje xcite: kan je in paint een tekeningetje maken van de aansluiting?
Toch eventueel maar een nieuw topic openen, maar graag eerst even verder zoeken, dit is al vaker gevraagd
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()