Toon posts:

2e hands systeempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij denkt erover om een oud systeempje over te kopen.specs:
p2 200
2.1 gb hd
64 mb ram
2mb videokaartje
+monitor (weet niet wat voor een)
dit voor 350 piek
doen?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja lijkt mij een redelijke prijs voor zo'n systeem. Is het met of zonder monitor?

Verwijderd

Me dunkt dat 350 nogal aan de hoge kant is.... Bied 's 300, kijken wat ze doen...

Verwijderd

Topicstarter
prijzen bij "vraag en aanbod" liggen stuk hoger, maar dat zijn dan ook vraagprijzen.
hij kan het via school kopen
hij voor tot +/- 600 piek uitgeven aan een computer. (hij begint er net een beetje mee)
hier kan je natuurlijk gamen wel op vergeten.
denk dat hij beter nog ff verder kan kijken.
als tekstverwerker is het leuk. maar verder..

Verwijderd

Zeker niet duur! Doen!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 09:27 schreef nils het volgende:
hier kan je natuurlijk gamen wel op vergeten.
denk dat hij beter nog ff verder kan kijken.
als tekstverwerker is het leuk. maar verder..[/quote]He.. Toen deze comp state of the art was had je ook al coole spellen hoor!! Desnoods een 3d kaartje d'r bij (voodoo 1 of 2 kosten ook nix meer) en hij kan nog redelijk mee doen hoor!! Quake 2 zal d'r zeker nog wel op draaien en Half life ook. C&C reeks ook... Kan nog wel ff doorgaan....

edit:
Zag ineens p2 staan ipv p.. dus quake 3 draaid ook vloeiend, en als d'r AGP in zit kan ie ook over een GeForce nadenken...

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• HaaZ
  • Laatst online: 17:28

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ik heb m'n p133-32Mb met ISA geluidskaart en 1mb video + 14" een paar maand geleden verkocht voor 750 piek... :)
Toen er nog een voodoo inzat, kon ik trouwens prima halflife spelen, ook UT was nog te doen... Q3 werd minder :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Dit is post nr. 60000!!!!

Sorry, maar het is wel zo...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 10:21

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

WAT??? Haazie, laat aub weten aan welke idiooot dat je die hebt verkocht!!! op de beurs presteren ze het ook iedere keer weer! Moet ik misschien toch es ook gaan doen denk ik. Ik kon pas geleden een Toshiba 100 MHZ (dacht ik) kopen met 2.1 gig HD, 32 MB ram, vga onboard en cd-rom en flop voor 99 piek....moet ik de volgende keer toch maar een stuk of 10 menemen! er stonden er genoeg!

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Een P2- 200...

Bestaat wel dan ?

Lijkt me enorm stug..
Kijk eerst ff wat erin zit...

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

aan de buren... :) Maaar... het is wel een Compaq... :) een geweldige 1Gb schijf ook nog trouwens...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
als het idd een P2 is moet je het helemaal meteen doen :).. maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit van een P2 200 gehoord..

Verwijderd

Inderdaad de p1 hield op bij 233 mhz en de p2 begon bij 233 mhz.

dus....

Rob

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Jonguh, tis un p2 dus kope en upgrade, zoveel geld is nix voor zown ding, hale en gwoon upgrade, nieuwe vid. kaart, bietje RAM en un andere proc. en perfect kompjoeturtje...

I see dead pixels...

Verwijderd

UT op een p133 met 32 MB ?? Forget it.. No way! Dat kan ècht niet!
Mijn p-200 MMX met 48 MB en een voodoo2 kaartje trekt UT niet eens!
Hoe kan een spel wat een p2-233 als minimaal heeft in godsnaam werken op een p133..

doe ff normaal

Barracuda

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42
ik ben The Spider's broertje en hep een p200 met 64 mb geheugen en een voodoo 2, UT doet het perfect
Pagina: 1