tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Tja ik zou je wel willen helpen... maar ik zit met een probleem...Ik zit al bij de proxy van [eNeRGy] en ik flush ook al bij -=!WE!=-...
Maar alles staat NET Weer ingesteld op [eNeRgY]'s prox [Na de sluiting van die van TwwT].
En dan moeten we ALLE leden + verborgen koetjes + alle familie/kennissen langs om dat proxy adres weer te veranderen.
Als dat makkelijker kon had ik 't allang gedaan
En dan moeten we ALLE leden + verborgen koetjes + alle familie/kennissen langs om dat proxy adres weer te veranderen.
Als dat makkelijker kon had ik 't allang gedaan
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Zeg -=ME=-:
Het heeft natuurlijk geen enkele zin als jullie ook nog naar de proxy van wildhagen gaan.
Zonder ons komt DPC bij hun Flush toch wel op 1, als wij nou zorgen dat dat ook lukt bij de proxy van Energy dan heb je bij de Maandag EN de Dinsdagstats DPC op 1!!
Snappie?
Dus grazen met je luie donder
P.S. Ben weer junior member omdat bij de servercrash me reggie was getrashed
Maar daar kan ik wel mee leven
Het heeft natuurlijk geen enkele zin als jullie ook nog naar de proxy van wildhagen gaan.
Zonder ons komt DPC bij hun Flush toch wel op 1, als wij nou zorgen dat dat ook lukt bij de proxy van Energy dan heb je bij de Maandag EN de Dinsdagstats DPC op 1!!
Snappie?
Dus grazen met je luie donder
P.S. Ben weer junior member omdat bij de servercrash me reggie was getrashed
Maar daar kan ik wel mee leven
Verwijderd
BaDo gaat gewoon voor de laatste plaats probeer me maar eens in te halen.
Maar goed ikke zal eens kijken of ikke nog ergens wat blockjes kan vinden....
Maar goed ikke zal eens kijken of ikke nog ergens wat blockjes kan vinden....
GoingIn: JE hebt wel gelijk. Maar het zou wat leuker voor ons worden als we wat concurrentie zouden hebben.
\o/
Ik vind het allemaal nogal meevallen team [-=WE=-]...
We spend our years as a tale that is told
De proxy van [eNeRGy] flushed iedere zondag
We spend our years as a tale that is told
K DAN!
NU word het leuker!
TNX!
NU word het leuker!
TNX!
\o/
proxy.dsmarty.com (De Maandproxy, flusht elke eerste maandag van de maand) kan ook wat extra leden gebruiken.
De proxy staat nu op 80.000 waarvan 50.000 afkomstig van DSmarty zelf!
Come on! Flush & fetch op de proxies!
Vanaf vrijdag 19/5 heb ik:
statspagina: www.dsmarty.com/stats/index.html
forum: www.dsmarty.com (nu al, zij het traag, online)
ftp login voor dpc members, gegevens komen 19/5
De proxy staat nu op 80.000 waarvan 50.000 afkomstig van DSmarty zelf!
Come on! Flush & fetch op de proxies!
Vanaf vrijdag 19/5 heb ik:
statspagina: www.dsmarty.com/stats/index.html
forum: www.dsmarty.com (nu al, zij het traag, online)
ftp login voor dpc members, gegevens komen 19/5
Dsmarty, er zijn waarschijnlijk niet zoveel ppl die op een maandelijkse flush willen w88.
Er waren ook heel veel mensen die wel op de laatste MF konden wachten, dus dat probleem zie ik nou niet echt.
Bovendien is het geschikter voor mensen die wat minder blokken dan een paar duizend per dag flushen. Komen ze in ieder geval 1x per maand in de stats voor!
M vr gr DSmarty (proxy.dsmarty.com binnenkort maandflush.keyserver.org)
Bovendien is het geschikter voor mensen die wat minder blokken dan een paar duizend per dag flushen. Komen ze in ieder geval 1x per maand in de stats voor!
M vr gr DSmarty (proxy.dsmarty.com binnenkort maandflush.keyserver.org)
Verwijderd
Het was toch de bedoeling dat de proxy van [energy] elke maandag flutste...zodat we een PostWeekendFlush(C) krijgen toch ? og heb ik nou mun 5000 baaltjes naar de verkeerde geflutst...
meu
heh, hoe krijg je eigenlijk die c, r en tm karakters in je tekst ???
meumeu
meu
heh, hoe krijg je eigenlijk die c, r en tm karakters in je tekst ???
meumeu
KaasBoer: ook mijn proxy (pvdeijns.icts.tue.nl) flushed iedere maandag...
Virussen? Scan ze hier!
Energy flust op zondag omdat we maandag al een dikke flush hebben, zo kunnen we zondag ook op 1 staan 
Enne ik flush al een tijdje naar Energy, vorige week was er erg leuke concurrentie om de 3e plek, die ik gewonnen had
Enne ik flush al een tijdje naar Energy, vorige week was er erg leuke concurrentie om de 3e plek, die ik gewonnen had
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Nu is er genoeg concurrentie op [eNeRGy]
Ik zie Team [-=!WE!=-] alleen maar verder zakken!
BTW katsov: Give me a break!
Ik zie Team [-=!WE!=-] alleen maar verder zakken!
BTW katsov: Give me a break!
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
[PATS mode aan]
Team [-=!WE!=-] flusht al een tijdje op de proxy van [eNeRGy] en het gaat perfect, maar we hebben 1 groot probleem.
We hebben geen concurrentie!
Wij staan nu op 3285 blokkies terwijl de 2e pas op 992 blokkies staat en we lopen erg hard uit!
KOM OP EN FLUSH!
De proxy heeft OM DE 5 MINUTEN stats
aha .. om de 5 minuten perfect ..
ik wil gerust meedoen hoor ..
leg alleen ff uit hoe en hoe ik dan m'n stats kan zien ...
Team [-=!WE!=-] flusht al een tijdje op de proxy van [eNeRGy] en het gaat perfect, maar we hebben 1 groot probleem.
We hebben geen concurrentie!
Wij staan nu op 3285 blokkies terwijl de 2e pas op 992 blokkies staat en we lopen erg hard uit!
KOM OP EN FLUSH!
De proxy heeft OM DE 5 MINUTEN stats
aha .. om de 5 minuten perfect ..
ik wil gerust meedoen hoor ..
leg alleen ff uit hoe en hoe ik dan m'n stats kan zien ...
Voor de instellingen van de client:
Dubbelklik op de koeiekop;
Rechtsklikken in het scherm en 'configure' kiezen;
Kies optie 2;
Kies optie 6;
Kies optie 2;
Geef No;
Kies optie 3;
Tik 212.187.29.126;
Geef '0';
Geef '0';
Geef '0';
Zodra je nu wat geflushed hebt, ga je naar: http://212.187.29.126/ppstats/byemail.html voor de stats per e-mail
Dubbelklik op de koeiekop;
Rechtsklikken in het scherm en 'configure' kiezen;
Kies optie 2;
Kies optie 6;
Kies optie 2;
Geef No;
Kies optie 3;
Tik 212.187.29.126;
Geef '0';
Geef '0';
Geef '0';
Zodra je nu wat geflushed hebt, ga je naar: http://212.187.29.126/ppstats/byemail.html voor de stats per e-mail
_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"
Het enige wat je kan doen is aan distributed.net de gegevens van dat email opvragen, password laten maielen, zorgen dat je dat password krijgt en het email adres laten retiren in jouw goede adres.
Greetinx [eNeRGy]
Greetinx [eNeRGy]
da weet ik .. maar ik bedoel bij jouw Energy !!! http://212.187.29.126/ppstats/byemail.html
daar dus ...
enne, zeelandnetters@zeelandnet.nl mag ook weg ... blokjes mogen ook naar mijn account ..
dus dominique@zeelandnet.nl mag weg en zeelandnetters@zeelandnet.nl mag weg ..
gewoon alle blokjes in mijn account dumpen
daar dus ...
enne, zeelandnetters@zeelandnet.nl mag ook weg ... blokjes mogen ook naar mijn account ..
dus dominique@zeelandnet.nl mag weg en zeelandnetters@zeelandnet.nl mag weg ..
gewoon alle blokjes in mijn account dumpen
Vanavond door de 100K barriere??!! 
Das leuk meegenomen
Das leuk meegenomen
Pagina: 1