Toon posts:

geheugen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd kom ik steeds meer problemen tegen op mijn computer. Zo loopt hij steeds vaker vast. Trouwens dat vastlopen gaat ook op een nogal rare manier. Als ik iets aan het doen ben loopt hij op een gegeven moment gewoon compleet stil en het geluid begint te trillen en gewoon het hele beelscherm staat stil.

Nu geeft hij ook fouten aan zoals:
"De instructie op 0x773b4760 verwijst naar geheugen 0x000000f 0. De lees of schrijfbewerking ("written") op het geheugen is mislukt.

en

Fatal Error Exception 0xc0000005 (acces_violation) at 001b::6f00fe07 the instruction at '0x6f00fe07' referenced memory at '0xff263908' the memory could not be 'read'.

Eerst dacht ik dat het vastlopen kwam door de voeding. Maar die gaf waarden aan die niet te laag waren en binnen de 10% bleven. Nu ljkt het me logisch dat het aan het geheugen ligt. Weten jullie misschien wat voor programma ik zou kunnen gebruiken om dat te testen. Misschien weten jullie ook wel wat het probleem zou kunnen zijn.

ik heb een:
Athlon TB 1200
Transcend TS-ALR4 moederbord
256mb DDR 266 geheugen (2 modules)
PoV GeForce 4 Ti4200 128mb
250 watt voeding

Alvast bedankt.

Verwijderd

Check je geheugen, je kan dit testen met memtest.

Alvast succes!! ;)

Verwijderd

en temperatuur is ook nog binnen de perken ?? aangezien het een dondervogel is ... :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
check je geheugen en HD ;)

dikzak

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kortom: neem LEZEN eer je hier een topic opent! en Technische PMG FAQ nog eens aandachtig door B)

Dit topic is gesloten.