Tenminste daar lijkt het wel op.
Ik had eerst een vrij brakke installatie van w98se en ik dacht eigenlijk dat het daar aan lag maar na een verse install (weer 98se) ging de ellende gewoon door:
even internet (ong. een minuut of vijf) en dan geen kontakt meer.
Ogenschijnlijk lijkt alles in orde maar totaal geen data verkeer, zowel in als uit niet. Alleen opnieuw opstarten helpt dan nog.
Ik heb de nieuwste modem (versatel) drivers geinstalleerd en even leek het erop dat het lek boven was maar de verbinding ging toch weer kuren vertonen, het lijkt alsof hij "in slaap valt", alles "lijkt" in orde maar datatransfer ho maar.
Iemand ook deze ervaring of liever nog een oplossing?
<specs>
asus a7v
athlon 1100
256 MB
live1024
geforce 2 MX + tv out
En de vermoedelijke boosdoener: USB e-tech adsl modem (versatel) icm zonnet breedband family abbo.
</specs>
Ik had eerst een vrij brakke installatie van w98se en ik dacht eigenlijk dat het daar aan lag maar na een verse install (weer 98se) ging de ellende gewoon door:
even internet (ong. een minuut of vijf) en dan geen kontakt meer.
Ogenschijnlijk lijkt alles in orde maar totaal geen data verkeer, zowel in als uit niet. Alleen opnieuw opstarten helpt dan nog.
Ik heb de nieuwste modem (versatel) drivers geinstalleerd en even leek het erop dat het lek boven was maar de verbinding ging toch weer kuren vertonen, het lijkt alsof hij "in slaap valt", alles "lijkt" in orde maar datatransfer ho maar.
Iemand ook deze ervaring of liever nog een oplossing?
<specs>
asus a7v
athlon 1100
256 MB
live1024
geforce 2 MX + tv out
En de vermoedelijke boosdoener: USB e-tech adsl modem (versatel) icm zonnet breedband family abbo.
</specs>
[ Voor 14% gewijzigd door AKA_ACE op 30-12-2002 20:45 . Reden: specs erbij gezet ]
Gezocht: low-stakes cashgame pokerspelers uit regio Rotterdam voor een wekelijks cashgame, DM mij voor info...