Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL]Radio frequency signaal verzenden

Pagina: 1
Acties:

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10 13:06
Ik heb in me case de 32 channel discolitez steken. Allemaal leuk en wel, maar die ledjes besteed je eigenlijk maar weinig aandacht aan, daarom dat ik het systeem wou gebruiken om sfeerlichten in mijn kamer aan te sturen.

Het enige probleem hierbij is het versturen van de signalen. Per licht heb je 1 signaal nodig,
heeft iemand een idee of dit te doen is via rf. (niet te duur natuurlijk)

Het moet wel een continu signaal kunnen geven over alle kanalen, anders gaan de lichten flikkeren.

Verwijderd

jah hoor gaat gemakkelijk, zijn genoeg kant en klaar systeempjes voor maar je kunt ook zelf wat maken...

Je kunt via je soundcard of je PC speaker door een simpel modulatortje uitzenden op een bepaalde frequentie. Moet je wel een beetje slimme frequentie pakken want eigenlijk mag dat niet zonder vergunning.

Aan de andere kant moet je dan een A/D convertertje eraan schakelen die de signalen omzet naar de signalen die je nodig hebt.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 21:11 ]

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 21:05:
jah hoor gaat gemakkelijk, zijn genoeg kant en klaar systeempjes voor maar je kunt ook zelf wat maken...

Je kunt via je soundcard of je PC speaker door een simpel modulatortje uitzenden op een bepaalde frequentie. Moet je wel een beetje slimme frequentie pakken want eigenlijk mag dat niet zonder vergunning.

Aan de andere kant moet je dan een A/D convertertje eraan schakelen die de signalen omzet naar de signalen die je nodig hebt.
Ik denk niet dat je geluidskaart RF signalen kan maken...20khz max?

Verwijderd

nou, wie zal het zegge?? wil et ook hoor :p