Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Waarom post je hier dan iets?spaceboy schreef op 30 December 2002 @ 19:59:
[...](ik ga 'm niet modden)[...]
Ik heb 'm zelf niet, maar wel reviews gelezen en zo te lezen kan je alles loshalen, en dus overal bij, wat erg makkelijk is
Ik vind het een mooie kast, maar een tikkeltje te duur.
I love watercooling
Verwijderd
Goed stevig, makkelijk te openen enzo. Zeer goed afgewerkt(geen slijranden).
Ben zelf in het bezit van een Chieftec Dragon, omdat ze toendertijd geen LianLi hadden, als ik nou een kast zou moetten kopen is dat een LianLi.
[edit]
http://www.tweakers.net/p...dsp?Cat2=61&Query=lian+li
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 20:04 ]
Kijk dan ff op chieftec.comspaceboy schreef op 30 december 2002 @ 19:59:
Of kun je beter een Chieftec halen? Is er behalve Alternate een winkelketen in NL waar ik ze kan zien (dus die een leuke voorraad heeft?).
Thnx!
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
heb hem ook gemod zodat ik mijn Mobo kon zien
maar verder ben ik heel tevreden met mijn kast
er zat echt alles in wat ik nodig had
4 externe 5,25"
3 externe 3.5"
4 of 5 interne 3.5"
en hij houdt mijn dual AMP lekker cool
Helaas was de prijs erg hoog maar daar heb ik nog steeds geen spijt van
Verwijderd
Mja, ik vind de allu look van LianLi zeer mooi, alleen sommige dingen in een chieftec heb je niet in een LianLi.AxzZzel schreef op 30 december 2002 @ 20:03:
Chieftecs zijn erg compleet en vind ik meer waar voor je geld. Het kost ook minder dan zo'n lian-li, en zien er vind ik zelf wat mooier uit.
Voor Look zou ik LianLi pakken
Functionalitijd toch beetje twijfel, net iets meer naar Chieftec.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Wij hebben ze op het werk staan, de PC65USB op het moment (das die met raam) en de PC61, een zwarte.
Echt ontzettend gave kasten, perfect afgewerkt, geen scherpe randjes, en assembleren is ook makkelijk, mooie ruime kasten vind ik....kortom zeker het geld waard
Ik heb de PC-60 met 4 van die USB poorten aan de voorkantspaceboy schreef op 30 december 2002 @ 20:07:
Ah thnx. Da's info. Enne, SimplyMe: welke kast had je dan? Als ik bijvoorbeeld op alternate.nl kijk (en op lianli.com) krijg je een stortvloed aan LianLi kasten te zien. Ik wil gewoon de beste zilveren midi-tower, welke is dat? (okey, da's vast te subjectief)
heb helaas geen camera of zoiets
maar anders had ik er wel een fotootje van gemaakt
misschien nog ergens maar dat wordt ff zoeken.
Gevonden

Sorry voor het zootje
is nu wel opgeruimd
en heb er al twee keer een zalman 6000ALCu op zitten
[ Voor 18% gewijzigd door SimplyMe op 30-12-2002 20:21 ]
Verwijderd
frontje ziet er niet goedkoop uit vind ik(zeker niet na modden), zwaar zijn ze wel, maar dat krijg je met kwalitijdsspul, lekker dik staal dus sterk.The Dolf schreef op 30 December 2002 @ 20:08:
Lian Li is zijn geld heel erg waard. Hoewel ik nu in het bezit ben van een chieftec zal mijn volgende kast zeker een lian li worden (PC78). Het grote nadeel van chieftec is het gewicht. Ten tweede vind ik het frontje zeer brak en ziet er nogal goedkoop uit.
Mijn Chieftec Dragon DX-01WD weegt 12 KILO leeg, dus dat is zwaar.
Welke LianLi miditower het beste is? Aan jou de keus. Op de website van LianLi kun je zien dat het binnenwerk van de PC6x serie bij alle modellen identiek is. De PC6098 heeft dus HETZELFDE binnenwerk als de PC60 (ook al is de 6098 duurder) Ik ben zelf de trotse bezitter van een PC60 (met apart de window kit erbij), en ook al iseen Chieftec op sommige fronten functioneler, tegen LianLi kunnen ze niet op... Vooral de 'gedraaide' 3,5" bays zijn onovertroffen...
Launching containers into space
de herrie valt zeker meespaceboy schreef op 30 december 2002 @ 20:24:
Thnx, de info is zeker nuttig! Nog een extra vraagje. Ik zie dat vrijwel alle Lian Li kasten twee, drie of meer fans hebben. Weliswaar ball-bearing, maar hoe zit 't met de herrie? Ik heb geen zin om voor 200E of meer naast een landingsbaan van een vliegveld te gaan wonen...
ik hoor de fans van mijn prockoelers er boven uit
trouwens de voorste twee fans zijn regelbaar
door een knopje achter het frontje
gewoon de hele voorkant er uithalen
en dan zit er onder de powerknop een schuifknop met drie standen
"hard" "middel" en "zacht" draaien
Ik zie deze kast als de audi onder pc-kasten,
zootje valt wel mee... Ik heb het al erger gezien.SimplyMe schreef op 30 december 2002 @ 20:12:
[...]
Ik heb de PC-60 met 4 van die USB poorten aan de voorkant
heb helaas geen camera of zoiets
maar anders had ik er wel een fotootje van gemaakt
misschien nog ergens maar dat wordt ff zoeken.
Gevonden
[afbeelding]
Sorry voor het zootje
is nu wel opgeruimd
en heb er al twee keer een zalman 6000ALCu op zitten
Launching containers into space
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Verwijderd
En er zitten dus ook standaard al fan's in begijp, wat voor een kwaliteit zijn die dan, en zijn die kasten ook te koop zonder die fan's zou graag een paar papst fannen er in willen zetten maar dan wil ik liever niet betallen voor die andere fan's
tis een topcase, maar ik heb geld nodig
lian li owned echt hard, mail me maar als je hem wat vind
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Ik ga hem ook kopen. Alleen vind ik 708 euro wel heel erg veel voor een kast.Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:38:
Ik heb zelf een chieftec Dragon, maar als ik nu een niuwe aan zou moeten schaffen wordt dat waarschijnlijk een Lian-Li PC-78, en geloof me, zoiets koop je echt voor het leven...
Dus ja, deze koop je maar 1 keer
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik moet zeggen als je puur gaat voor het uiterlijk is er in mijn ogen niets mooier dan een Lian-Li, ook met de functionaliteit is niets mis.
De Chieftec is echter wel de meest praktische kast die ik ooit heb gehad (en ziet er overigens ook goed uit)
Maar ook ik ben dus voor de looks gegaan met m'n PC70.
mijn gemodde pc-60 :
[rml][ CM] lian-li + waterkoeling + veel licht (720 kb)[/rml]
wou ik net zeggenVerwijderd schreef op 30 December 2002 @ 21:16:
kweet niet waar je woont, maar in amsterdam zit Computerland op de ceintuurbaan, waarvan ik zeker weet dat ze er een paar Lian-Li hebben staan.
ik werk trouwens bij compland haarlem, maar we hebben die dingen vaak gewoon op voorraad.
we hebben nu ook een lian li met een glazen voorkantje, soort deur zeg maar, weet ff niet hoe die heet, maar ik vind em lelijk, doe mij die pc65 maar!
computerland verkoopt ze trouwens ALLEEN MET raam!
a 200 euro trouwens.
anyway, lian li is het geld imo ZEKER waard.
chieftecs hebben zon mechaniekje om je cdrom spelers derin te zetten, met glijende dingen. vinnik kut, ze lopen ze weg met je brander!
lian li is licht, aluminium is beter voor je warmte afvoer, en ziet er GAAF uit.
verder hebben ze ook frontjes voor de bekendere cdspelers/branders (bezeltjes)
ik zeg niet dat chieftec niet goed is, maar als je het geld er voor over heb, dan zou ik lian li nemen.
is toch echt de porsche onder de kasten, en chieftec imo de audi
nog wat, lian li heeft ook mechaniek om je harde schijven makkelijk op te hangen (naja, bevestigen), dat dinge onderin, dat verticaal staat, die kan der heel makkelijk uit, waarna je je schijven der in kan zetten. zitten daar ook direct achter koelers, dus je schijven zijn gekoeld
Battle.net Spud#2543

(iets) goedkoper dan een lian li, vind em persoonlijk veel mooier door het plexi front, en de panelen zijn afgewerkt met een soort blanke lak
door de 12cm fan in het achterstuk en de breedte van de kast perfect om er een waterkoeling setup in te bouwen
helaas nog slecht verkrijgbaar in NL
omdat ik m'n Aopen hq08 zat was, veel te zwaar en te krap van binnen was ik aan het rondkijken voor een andere kast, ik wou eerst een Chieftec fulltower maar die woog ook een ton en zo'n beetje alle miditowers op de markt zijn te smal om echt goed een waterkoeling in te kunnen bouwen, laat staan dat je een geschikte aluminium kast vindt zonder dat je je er blauw aan betaalt (coolermaster/enermax/lian-li anyone?)
[ Voor 6% gewijzigd door Chiron op 31-12-2002 01:33 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
reviews: Roundup aluminium computerkasten
cool! ben benieuwdHalo_Master schreef op 31 december 2002 @ 05:25:
Ener-G, ik heb hem al thuis staan, echt een super kast, over een week of 2 zit mijn waterkoeling er wel in en plaats ik pics.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
dan vind ik mijn Recom Stealth Black (en dan wel de echte, niet die fake van HCC), toch mooier; compleet zwart, ook binnenkant, maar wel volledig alu en ook plexi front. Ook krijg je er standaard 6 (80x80) fans bij, die echt heel stil zijn. Voor de rest heeft hij zelfde indeling als een LianLi: uitschuifbaar moederbord tray, 4x 5.25 inch en 3 3.25 extern (+1 intern), daarnaast nog plaats voor 4 hdd.Ener-G schreef op 31 December 2002 @ 01:31:
ik heb lekker de ultieme lian-li ass-kicker staan, als Lian-Li een Porsche is dan vind ik dit op zijn minst een Maserati (meer klasse):
[afbeelding]
(iets) goedkoper dan een lian li, vind em persoonlijk veel mooier door het plexi front, en de panelen zijn afgewerkt met een soort blanke lak
door de 12cm fan in het achterstuk en de breedte van de kast perfect om er een waterkoeling setup in te bouwen
helaas nog slecht verkrijgbaar in NL
omdat ik m'n Aopen hq08 zat was, veel te zwaar en te krap van binnen was ik aan het rondkijken voor een andere kast, ik wou eerst een Chieftec fulltower maar die woog ook een ton en zo'n beetje alle miditowers op de markt zijn te smal om echt goed een waterkoeling in te kunnen bouwen, laat staan dat je een geschikte aluminium kast vindt zonder dat je je er blauw aan betaalt (coolermaster/enermax/lian-li anyone?)
Ook bij deze kast ik alles netjes afgewerkt en weegt leeg geen drol!
Maar als je op zoek bent naar zilveren, daar bestaat deze geloof ik niet in, maar cker mooier dan standaard Li, of zo'n lelijke dragon
Hier een brakke foto van de kast:
[ Voor 4% gewijzigd door Seesar op 31-12-2002 13:28 ]
T60P Widescreen
Verwijderd
De chieftec's hebben wel een makkelijk kliksysteem voor fans, zodat je ze niet hoeft vast te draaien en de manier waarop je de hdd's enzo kan vastmaken is ook erg handig!
Bij chieftec is ook nog ruimte boven de voeding bijv. voor watercooling, ik weet niet of de LianLi's dat hebben?
Allebei waar voor je geld!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 15:45 ]
Die recom kast is op zich leuk, maar heeft bijv. geen 120mm blowhole(standaard) aan de achterkant.Seesar schreef op 31 December 2002 @ 13:24:
[...]
dan vind ik mijn Recom Stealth Black (en dan wel de echte, niet die fake van HCC), toch mooier; compleet zwart, ook binnenkant, maar wel volledig alu en ook plexi front. Ook krijg je er standaard 6 (80x80) fans bij, die echt heel stil zijn. Voor de rest heeft hij zelfde indeling als een LianLi: uitschuifbaar moederbord tray, 4x 5.25 inch en 3 3.25 extern (+1 intern), daarnaast nog plaats voor 4 hdd.
Ook bij deze kast ik alles netjes afgewerkt en weegt leeg geen drol!
Maar als je op zoek bent naar zilveren, daar bestaat deze geloof ik niet in, maar cker mooier dan standaard Li, of zo'n lelijke dragon(sry moet het ooit een keer gezegd hebben; leuke kast om te modden, maar zo lomp als de pest, niet subtiel)
Hier een brakke foto van de kast:
[afbeelding]
Voor waterkoelen is deze kast gewoon beter. Ook breder(22,5 cm) en in het zilver vind ik hem ook wel stijlvoller
Trouwens grappig dat je hem met een maserati vergelijkt.
Zie je over 2 week wel waarom.
Verwijderd
ben het met de mense hier eens dat het een hele degelijke en mooie kast is,
maar ik vind ze schoftig duur en ben van mening dat je niet maar 1x in je leven een kast koopt. Denk nl dat pc's over een jaar of 2 of 3 standaard kleiner worden, k denk dat er veel onboard gaat zitten en dat ze echt stukken kleiner worden, bijv nu al de ITX...