[Lian Li] waar voor je geld?

Pagina: 1
Acties:
  • 316 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Hello!

Ik ben er sterk over aan het denken om een alu Lian Li kast te gaan aanschaffen. Bijvoorbeeld een vrij simpele PC60. Heeft iemand ervaringen met deze kast? Is het z'n geld waard? Je koopt zo'n kast natuurlijk 1x in je leven (ik ga 'm niet modden), dus op zich mag 't best een paar honderd euro kosten van mij. Of wat is de beste kast die je kunt hebben als de eisen zijn:

- midi tower
- 2, 3 of 4 externe 5.25" bays
- zilver of wit

Of kun je beter een Chieftec halen? Is er behalve Alternate een winkelketen in NL waar ik ze kan zien (dus die een leuke voorraad heeft?).

Thnx!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

spaceboy schreef op 30 December 2002 @ 19:59:
[...](ik ga 'm niet modden)[...]
Waarom post je hier dan iets? :P

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Er zijn zat winkels die deze kast verkopen, kijk maar in de pricewatch.

Ik heb 'm zelf niet, maar wel reviews gelezen en zo te lezen kan je alles loshalen, en dus overal bij, wat erg makkelijk is :)

Ik vind het een mooie kast, maar een tikkeltje te duur.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LianLi zijn de betere kasten, echt dik waart voor het geld :)

Goed stevig, makkelijk te openen enzo. Zeer goed afgewerkt(geen slijranden).

Ben zelf in het bezit van een Chieftec Dragon, omdat ze toendertijd geen LianLi hadden, als ik nou een kast zou moetten kopen is dat een LianLi.

[edit]
http://www.tweakers.net/p...dsp?Cat2=61&Query=lian+li

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
spaceboy schreef op 30 december 2002 @ 19:59:

Of kun je beter een Chieftec halen? Is er behalve Alternate een winkelketen in NL waar ik ze kan zien (dus die een leuke voorraad heeft?).

Thnx!
Kijk dan ff op chieftec.com :) ik vind em wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Chieftecs zijn erg compleet en vind ik meer waar voor je geld. Het kost ook minder dan zo'n lian-li, en zien er vind ik zelf wat mooier uit.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 08:31

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Ik heb zelf ook een Lian-Li en ik vond hem zijn geld zeker waard

heb hem ook gemod zodat ik mijn Mobo kon zien
maar verder ben ik heel tevreden met mijn kast
er zat echt alles in wat ik nodig had
4 externe 5,25"
3 externe 3.5"
4 of 5 interne 3.5"
en hij houdt mijn dual AMP lekker cool

Helaas was de prijs erg hoog maar daar heb ik nog steeds geen spijt van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AxzZzel schreef op 30 december 2002 @ 20:03:
Chieftecs zijn erg compleet en vind ik meer waar voor je geld. Het kost ook minder dan zo'n lian-li, en zien er vind ik zelf wat mooier uit.
Mja, ik vind de allu look van LianLi zeer mooi, alleen sommige dingen in een chieftec heb je niet in een LianLi.

Voor Look zou ik LianLi pakken
Functionalitijd toch beetje twijfel, net iets meer naar Chieftec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ah thnx. Da's info. Enne, SimplyMe: welke kast had je dan? Als ik bijvoorbeeld op alternate.nl kijk (en op lianli.com) krijg je een stortvloed aan LianLi kasten te zien. Ik wil gewoon de beste zilveren midi-tower, welke is dat? (okey, da's vast te subjectief) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lian Li is zijn geld heel erg waard. Hoewel ik nu in het bezit ben van een chieftec zal mijn volgende kast zeker een lian li worden (PC78). Het grote nadeel van chieftec is het gewicht. Ten tweede vind ik het frontje zeer brak en ziet er nogal goedkoop uit.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire_Bird
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 13:50
Lian Li is zeker waar voor je geld!
Wij hebben ze op het werk staan, de PC65USB op het moment (das die met raam) en de PC61, een zwarte.
Echt ontzettend gave kasten, perfect afgewerkt, geen scherpe randjes, en assembleren is ook makkelijk, mooie ruime kasten vind ik....kortom zeker het geld waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe

SimplyMe

spaceboy schreef op 30 december 2002 @ 20:07:
Ah thnx. Da's info. Enne, SimplyMe: welke kast had je dan? Als ik bijvoorbeeld op alternate.nl kijk (en op lianli.com) krijg je een stortvloed aan LianLi kasten te zien. Ik wil gewoon de beste zilveren midi-tower, welke is dat? (okey, da's vast te subjectief) :)
Ik heb de PC-60 met 4 van die USB poorten aan de voorkant

heb helaas geen camera of zoiets
maar anders had ik er wel een fotootje van gemaakt

misschien nog ergens maar dat wordt ff zoeken.
Gevonden

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/Binnen%20kant2.jpg

Sorry voor het zootje
is nu wel opgeruimd
en heb er al twee keer een zalman 6000ALCu op zitten

[ Voor 18% gewijzigd door SimplyMe op 30-12-2002 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 30 December 2002 @ 20:08:
Lian Li is zijn geld heel erg waard. Hoewel ik nu in het bezit ben van een chieftec zal mijn volgende kast zeker een lian li worden (PC78). Het grote nadeel van chieftec is het gewicht. Ten tweede vind ik het frontje zeer brak en ziet er nogal goedkoop uit.
frontje ziet er niet goedkoop uit vind ik(zeker niet na modden), zwaar zijn ze wel, maar dat krijg je met kwalitijdsspul, lekker dik staal dus sterk.

Mijn Chieftec Dragon DX-01WD weegt 12 KILO leeg, dus dat is zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 16-09 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Chieftecs zijn idd zwaar, maar wat wil je met plaatstaal? LianLi's kosten wat meer, maar daar krijg je dan ook een perfect afgewerkte ALU kast voor (al had de mijne wel een scherp randje bij de voeding).

Welke LianLi miditower het beste is? Aan jou de keus. Op de website van LianLi kun je zien dat het binnenwerk van de PC6x serie bij alle modellen identiek is. De PC6098 heeft dus HETZELFDE binnenwerk als de PC60 (ook al is de 6098 duurder) Ik ben zelf de trotse bezitter van een PC60 (met apart de window kit erbij), en ook al iseen Chieftec op sommige fronten functioneler, tegen LianLi kunnen ze niet op... Vooral de 'gedraaide' 3,5" bays zijn onovertroffen... :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Thnx, de info is zeker nuttig! Nog een extra vraagje. Ik zie dat vrijwel alle Lian Li kasten twee, drie of meer fans hebben. Weliswaar ball-bearing, maar hoe zit 't met de herrie? Ik heb geen zin om voor 200E of meer naast een landingsbaan van een vliegveld te gaan wonen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe

SimplyMe

spaceboy schreef op 30 december 2002 @ 20:24:
Thnx, de info is zeker nuttig! Nog een extra vraagje. Ik zie dat vrijwel alle Lian Li kasten twee, drie of meer fans hebben. Weliswaar ball-bearing, maar hoe zit 't met de herrie? Ik heb geen zin om voor 200E of meer naast een landingsbaan van een vliegveld te gaan wonen... :)
de herrie valt zeker mee

ik hoor de fans van mijn prockoelers er boven uit
trouwens de voorste twee fans zijn regelbaar
door een knopje achter het frontje
gewoon de hele voorkant er uithalen
en dan zit er onder de powerknop een schuifknop met drie standen
"hard" "middel" en "zacht" draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Hier ook een lian-li pc60, enige wat ik gedaan heb is mijn drives gestealth. De kast is gewoon standaard al bloedmooi. En werkelijk alles uitelkaar te halen, het prettige daar aan is dat je alles heel makkelijk kan inbouwen. Je hd rack kan er bevoorbeeld uit met 2 schroeven zodat je al je hd's op gemak kan installeren en zo kan ik nog wel even door gaan.
Ik zie deze kast als de audi onder pc-kasten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 16-09 14:34

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

SimplyMe schreef op 30 december 2002 @ 20:12:
[...]

Ik heb de PC-60 met 4 van die USB poorten aan de voorkant

heb helaas geen camera of zoiets
maar anders had ik er wel een fotootje van gemaakt

misschien nog ergens maar dat wordt ff zoeken.
Gevonden

[afbeelding]

Sorry voor het zootje
is nu wel opgeruimd
en heb er al twee keer een zalman 6000ALCu op zitten
zootje valt wel mee... Ik heb het al erger gezien. :)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

CHieftec kasten zijn idd zwaar, maar de alu uitvoeringen zijn al een kilo of 6 lichter, en bieden wel dezelfde functionaliteit, zoals schroefloos verwijderbare drives en drive cages.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Shit shit shit. Ik word hier helemaal enthousiast van 't lezen man! :) Ik ga morgen maar 's shoppen, ik gok dat 't de PC-6085A gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ooit een Lian hebt gehad wil je nooit meer anders. Afwerking en gebruiksgemak is superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een chieftec Dragon, maar als ik nu een niuwe aan zou moeten schaffen wordt dat waarschijnlijk een Lian-Li PC-78, en geloof me, zoiets koop je echt voor het leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-07-2024
Is het nu trouwens ook zo dat ze koeler zijn (heb nu zo'n ijzeren bak) ?
En er zitten dus ook standaard al fan's in begijp, wat voor een kwaliteit zijn die dan, en zijn die kasten ook te koop zonder die fan's zou graag een paar papst fannen er in willen zetten maar dan wil ik liever niet betallen voor die andere fan's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
ik heb net als velen hier een chieftec (met antec merkje erop *kuch*) maar aan beide kasten zal je je zeker niet bekopen, de lian-li is naar mijn smaak wat te hoekig en strak van vorm, maar dan nog vindt ik het nog mooie kasten. het gewicht van de chieftecs is wel een nadeel, maar hij is ook verkrijgbaar in aluminium - 6,9kilo ipv 12,5kilo :) enige minpuntje: alleen verkrijgbaar in zilver :|

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 12:02

PnD

like in Pinda ^_^

je mag mijn gemodde lian li (zien sig, 2de mod) kopen.

tis een topcase, maar ik heb geld nodig :)

lian li owned echt hard, mail me maar als je hem wat vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweet niet waar je woont, maar in amsterdam zit Computerland op de ceintuurbaan, waarvan ik zeker weet dat ze er een paar Lian-Li hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige jammere van een LianLi vind ik dat hij moeilijk de drives kan vervangen, bij een Chieftec vervang je binnen een paar secondes een cdromdrive of een HDD, omdat het allemaal uitneembaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thumbscrews werken perfect om zo'n probleem te ondervangen, tenzij je natuurlijk continue drives wil vervangen, maar dat valt wel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook in bezit van een Lian Li kast. Vij f 80x80 koelers erin. De herrie is niet erg. Je kunt altijd nog stillere koelers kopen. Zelf heb ik dat niet gedaan omda tik meestal wel muziek luister of game. Als je dan net zoals mij een raampie erin hebt met een blauwe lampie en je hebt rounded ata kabels. Dan kijk je geen tv meer maar Lian Li 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Als je toch al aardig wat geld wilt uitgeven en kwaliteit en looks wilt, kan je beter een coolermaster nemen, een ATC-111 bijvoorbeeld. Kan een Lian Li Pc60 toch echt niet tegenop

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 20:38:
Ik heb zelf een chieftec Dragon, maar als ik nu een niuwe aan zou moeten schaffen wordt dat waarschijnlijk een Lian-Li PC-78, en geloof me, zoiets koop je echt voor het leven...
Ik ga hem ook kopen. Alleen vind ik 708 euro wel heel erg veel voor een kast.

Dus ja, deze koop je maar 1 keer

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Ik heb nu sinds een week een Lian-Li PC70 en had hiervoor een Chieftec DX-01SL-D.
Ik moet zeggen als je puur gaat voor het uiterlijk is er in mijn ogen niets mooier dan een Lian-Li, ook met de functionaliteit is niets mis.
De Chieftec is echter wel de meest praktische kast die ik ooit heb gehad (en ziet er overigens ook goed uit)

Maar ook ik ben dus voor de looks gegaan met m'n PC70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07 21:33

Dennizz

pc-70 mod in progress!

kep een lian-li pc60 nu echt geen seconde spijt gehad van aankoop :) kep nu naar aanleiding van mijn ervaringen met de pc-60 een pc-70 gekocht deze staat nieuw in doos te w88 nu op een lading mods :)

mijn gemodde pc-60 :

[rml][ CM] lian-li + waterkoeling + veel licht (720 kb)[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 21:16:
kweet niet waar je woont, maar in amsterdam zit Computerland op de ceintuurbaan, waarvan ik zeker weet dat ze er een paar Lian-Li hebben staan.
wou ik net zeggen :)

ik werk trouwens bij compland haarlem, maar we hebben die dingen vaak gewoon op voorraad.

we hebben nu ook een lian li met een glazen voorkantje, soort deur zeg maar, weet ff niet hoe die heet, maar ik vind em lelijk, doe mij die pc65 maar!
computerland verkoopt ze trouwens ALLEEN MET raam!
a 200 euro trouwens.

anyway, lian li is het geld imo ZEKER waard.
chieftecs hebben zon mechaniekje om je cdrom spelers derin te zetten, met glijende dingen. vinnik kut, ze lopen ze weg met je brander!

lian li is licht, aluminium is beter voor je warmte afvoer, en ziet er GAAF uit.
verder hebben ze ook frontjes voor de bekendere cdspelers/branders (bezeltjes)

ik zeg niet dat chieftec niet goed is, maar als je het geld er voor over heb, dan zou ik lian li nemen.
is toch echt de porsche onder de kasten, en chieftec imo de audi :)

nog wat, lian li heeft ook mechaniek om je harde schijven makkelijk op te hangen (naja, bevestigen), dat dinge onderin, dat verticaal staat, die kan der heel makkelijk uit, waarna je je schijven der in kan zetten. zitten daar ook direct achter koelers, dus je schijven zijn gekoeld

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
ik heb lekker de ultieme lian-li ass-kicker staan, als Lian-Li een Porsche is dan vind ik dit op zijn minst een Maserati (meer klasse ;)):

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/kast.jpg

(iets) goedkoper dan een lian li, vind em persoonlijk veel mooier door het plexi front, en de panelen zijn afgewerkt met een soort blanke lak
door de 12cm fan in het achterstuk en de breedte van de kast perfect om er een waterkoeling setup in te bouwen
helaas nog slecht verkrijgbaar in NL

omdat ik m'n Aopen hq08 zat was, veel te zwaar en te krap van binnen was ik aan het rondkijken voor een andere kast, ik wou eerst een Chieftec fulltower maar die woog ook een ton en zo'n beetje alle miditowers op de markt zijn te smal om echt goed een waterkoeling in te kunnen bouwen, laat staan dat je een geschikte aluminium kast vindt zonder dat je je er blauw aan betaalt (coolermaster/enermax/lian-li anyone?)

[ Voor 6% gewijzigd door Chiron op 31-12-2002 01:33 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Ener-G, ik heb hem al thuis staan, echt een super kast, over een week of 2 zit mijn waterkoeling er wel in en plaats ik pics.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 12:54
Misschien een idee om dit artikel te lezen:
reviews: Roundup aluminium computerkasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
Halo_Master schreef op 31 december 2002 @ 05:25:
Ener-G, ik heb hem al thuis staan, echt een super kast, over een week of 2 zit mijn waterkoeling er wel in en plaats ik pics.
cool! ben benieuwd

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ener-G schreef op 31 December 2002 @ 01:31:
ik heb lekker de ultieme lian-li ass-kicker staan, als Lian-Li een Porsche is dan vind ik dit op zijn minst een Maserati (meer klasse ;)):

[afbeelding]

(iets) goedkoper dan een lian li, vind em persoonlijk veel mooier door het plexi front, en de panelen zijn afgewerkt met een soort blanke lak
door de 12cm fan in het achterstuk en de breedte van de kast perfect om er een waterkoeling setup in te bouwen
helaas nog slecht verkrijgbaar in NL

omdat ik m'n Aopen hq08 zat was, veel te zwaar en te krap van binnen was ik aan het rondkijken voor een andere kast, ik wou eerst een Chieftec fulltower maar die woog ook een ton en zo'n beetje alle miditowers op de markt zijn te smal om echt goed een waterkoeling in te kunnen bouwen, laat staan dat je een geschikte aluminium kast vindt zonder dat je je er blauw aan betaalt (coolermaster/enermax/lian-li anyone?)
dan vind ik mijn Recom Stealth Black (en dan wel de echte, niet die fake van HCC), toch mooier; compleet zwart, ook binnenkant, maar wel volledig alu en ook plexi front. Ook krijg je er standaard 6 (80x80) fans bij, die echt heel stil zijn. Voor de rest heeft hij zelfde indeling als een LianLi: uitschuifbaar moederbord tray, 4x 5.25 inch en 3 3.25 extern (+1 intern), daarnaast nog plaats voor 4 hdd.
Ook bij deze kast ik alles netjes afgewerkt en weegt leeg geen drol!

Maar als je op zoek bent naar zilveren, daar bestaat deze geloof ik niet in, maar cker mooier dan standaard Li, of zo'n lelijke dragon :r (sry moet het ooit een keer gezegd hebben; leuke kast om te modden, maar zo lomp als de pest, niet subtiel)

Hier een brakke foto van de kast:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/PICT0005.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door Seesar op 31-12-2002 13:28 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Vriend van me heeft een chieftec, is echt een relaxt dingetje, alleen geen moederbordplaat. Dus wat lastiger erin zetten. Lian li heb ik bij Pureoptical gezien, ziet er ook mooi uit. Maar ze zijn erg duur, en ik vind het een beetje stom dat ze geen side fans bieden. Dus die moet je altijd zelf erin zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lian Li is :9~ , de afwerking/kwaliteit is dik in orde, chiefte/antec is ook zeker niet slecht, alleen vinden somigge mensen de voorkant 'plasticerig'.

De chieftec's hebben wel een makkelijk kliksysteem voor fans, zodat je ze niet hoeft vast te draaien en de manier waarop je de hdd's enzo kan vastmaken is ook erg handig!

Bij chieftec is ook nog ruimte boven de voeding bijv. voor watercooling, ik weet niet of de LianLi's dat hebben?
edit:
Allebei waar voor je geld! ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Seesar schreef op 31 December 2002 @ 13:24:
[...]

dan vind ik mijn Recom Stealth Black (en dan wel de echte, niet die fake van HCC), toch mooier; compleet zwart, ook binnenkant, maar wel volledig alu en ook plexi front. Ook krijg je er standaard 6 (80x80) fans bij, die echt heel stil zijn. Voor de rest heeft hij zelfde indeling als een LianLi: uitschuifbaar moederbord tray, 4x 5.25 inch en 3 3.25 extern (+1 intern), daarnaast nog plaats voor 4 hdd.
Ook bij deze kast ik alles netjes afgewerkt en weegt leeg geen drol!

Maar als je op zoek bent naar zilveren, daar bestaat deze geloof ik niet in, maar cker mooier dan standaard Li, of zo'n lelijke dragon :r (sry moet het ooit een keer gezegd hebben; leuke kast om te modden, maar zo lomp als de pest, niet subtiel)

Hier een brakke foto van de kast:
[afbeelding]
Die recom kast is op zich leuk, maar heeft bijv. geen 120mm blowhole(standaard) aan de achterkant.
Voor waterkoelen is deze kast gewoon beter. Ook breder(22,5 cm) en in het zilver vind ik hem ook wel stijlvoller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Trouwens grappig dat je hem met een maserati vergelijkt.
Zie je over 2 week wel waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haj,

ben het met de mense hier eens dat het een hele degelijke en mooie kast is,

maar ik vind ze schoftig duur en ben van mening dat je niet maar 1x in je leven een kast koopt. Denk nl dat pc's over een jaar of 2 of 3 standaard kleiner worden, k denk dat er veel onboard gaat zitten en dat ze echt stukken kleiner worden, bijv nu al de ITX...
Pagina: 1