[HTML]vervelend iFrame mbt breedte :(

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 22:43
Ik heb een heel frustrerend probleem met mn site. Ik heb een iframe gebruikt, waar ik de content inzet, maar het probleem is dat de rechter marge steeds 2x zo groot is al de linkermarge, en ik krijg de content dus niet mooi gecentreerd :( Kijk het zelf maar op http://131.155.240.208/kwantongelre/bla.php (ik heb even de overbodige zooi weggelaten. Het iframe is gewoon zo breed als het vak, kijk maar naar de border, maar de table erin is gewoon links uitgelijnd, en ook niet breder te krijgen, waar gaat het fout?? Erg frustrerend dit, ik zie het gewoon inet :(

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:46

Pelle

🚴‍♂️

Ik snap geen hol van wat je nou vraagt, en je pagina geeft een 404

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

404

Download my music on SoundCloud

• Dr_Frickin_Evil
url gefixed

[ Voor 23% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 30-12-2002 20:06 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Je hebt wel de margins van het document dat binnen de iframe geladen is netjes gezet?

Download my music on SoundCloud

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Misschien houdt hij rekening met de scrollbar..? Zelfs al schakel je die uit, kan het nog wel zo zijn dat hij ze wel telt...
Maak anders de table eens 100% breed... of probeer het iframe op te vullen met iets waardoor het stiekem lijkt alsof het iframe smaller is.. ;)

Verder krijg ook ik een 404, dus ik gok maar wat raak.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Dr_Frickin_Evil
Nu werkt de site toch wel??

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ja, nu wel... :) maargoed, check eens of er toevallig een margin van 16 bijkomt aan de rechterkant? (klakkeloos aannemend dat je wel een Windowser met IE en << XP zult zijn en alle waarden op standaard)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Dr_Frickin_Evil
hmm, het ligt iig gedeeltelijk aan IE idd, want als ik het in Mozilla bekijk, dan centreert ie wel netjes (alleen dan werkt dat document.getelementbyid(blabla) niet), maar hoe los ik dit op ?

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

sodeju, wat een brakke html zeg :/
een DTD met 3.2 specs, een image zonder width/height/border/alt..

anyways, je probleem komt door de definitie van een scrollbar, ook al zie je um niet.
Zet dit nog ff in de iframe-tag
code:
1
scrolling="no"

en het is fixed.

www.jurgroessen.nl

• Dr_Frickin_Evil
pff thx,
ennuh over dat brakke html, dat kan kloppen, dis de eerste site die ik gemaakt heb, en ben er vandaag weer mee begonnen, moet het nog allemaal een beetje netter maken enzo dus.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

En dat roep ik nou al 2 posts lang!! :'(
Ik word ook nooit begrepen...

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

misschien iets duidelijker en meer to the point posten? ;)

en lijkt het nu zo of ben je bang dat je Ivoren Toren gevaar loopt; de laatste tijd zie ik zoveel verwoede pogingen van je om maar als eerste met oplossingen te komen...en dan behoorlijk gefrustreerd reageert als men 'stilletjes je huisje' voorbij rijdt.. :?

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1