Cheaters bij Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
:r dit is niet normaal meer die gast kon gewoon alles bouwen terwijl ik steeds niet genoeg geld had. Hij had binnen 5 minuten al 8 vliegtuigen! :r (via internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh wat vaag :(

ik dacht dat Cheaten niet mogelijk was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Wil ik ook wel eens weten hoe ie dat doet?! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

En waarom zou dat cheaten zijn? Alies kunnen ipv radar een vliegveld bouwen, gelijk na ore refinery. Als je dan 2 vliegvelden bouwt kun je 8 vliegtuigen maken, en bouwt ie ook nog lekker snel. Moet binnen 5 min kunnen.

Moet je eens een tankrush aan het begin proberen .. Zal verder wel niet zo veel in zijn basis staan omdat ie alles op z'n vliegtuigjes gooit.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheaten kan met een geëditte Rules.ini
hiermee kan je de prijzen omlaag gooien en vuurkracht en armor aanpassen etc...

maar meestal checkt het spel of ze bij allebei de spelers gelijk zijn...

maar misschien, als hij in het originele bestand heeft geëdit, kan hij zo die check omzeilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat die gast toevallig een paar van die kratjes kreeg en daardoor veel geld had voor die vliegtuigen. :)

Heb ik ook regelmatig dat er meerdere kratjes vlakbij mijn basis komen en als die dan toevallig geld bevatten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of meteen 4 refineries bouwen en 2 verkopen (levert btw minder op dan in vorige delen...lekkere goedkope Harvesters had je dan :))

Dan heb je continu geld genoeg!

Zo doe ik het tenminste... Vaag je meeste vijanden wel mee weg (en krijg je meer geld dan dat je uit kan geven als je het bij houd dmv nieuwe harvest velden te gebruiken etc...en bv 4 harvesters te bouwen als je een warfactory hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Nee, maar we zaten beiden op een eiland, met maar weinig ore. Hij kon eenvoudigweg niet zoveel bouwen. Als ik met mijn vliegtuigjes erover vloog en zag wat hij allemaal gebouwd had, sloeg dat nergens op!
En ik met mijn 4 harvestertjes druk bezig het kleine oreveldje te oogsten. Die dingen bouwen kost al meer tijd dan wat hij had!
Ik kots van die gasten.. :r dat ze nog plezier aan het spel hebben ook! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

start 10000
energie 800
----------------------
over 9200
refenry 2000 (toch?)
----------------------
over 7200
radar 3000 (x2)(volgens mij?)
----------------------
over 4200
vliegtuigen 5600 (x8)
----------------------
vershil 1400

1400= 2 keer op en neer met harvester
als je dan ook nog eens 1 geldkistje hebt..

moet denk ik wel haalbaar zijn..
en volgens mij zijn de radar en de refenry goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-10 14:36
kan inderdaad. als je allebij op een apart eiland zit, is direct aanvallen met vliegtuigen een goede tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat de vliegtuigen 1200 per stuk waren en dat een vliegveld 1000 was, maar ik kan het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:21

Flexx

This side up

Je ziet de Allied PC player ook gewoon met Spy's komen terwijl ik nieteens Mannetjes heb die die spy kunnen gebruiken als camo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vliegtuigen zijn idd 1200

maar ik snap niets van die spy en je eigen mannetjes camo zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flexx bedoelt dat de computer spies op je af kan sturen in vermomming terwijl jij niet eens mannetjes hebt waarin die spy zich kan vermommen. (hoop dat het nu duidelijk is :) )
Pagina: 1