MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ehmm.... Soms ingesteld bij de administrative tools->local computer policy.
En dan 1 van de opties, daar kan je instellen dat bepaalde tabbladen niet toegankelijk zijn(of juist wel
)
[edit]
Een van die opties opgezocht:
User configuration>Administratieve templates>Control panel>Display
Vervolgens staan erg rechts een aantal opties, die allemaal op "not configured" zetten
En dan 1 van de opties, daar kan je instellen dat bepaalde tabbladen niet toegankelijk zijn(of juist wel
[edit]
Een van die opties opgezocht:
User configuration>Administratieve templates>Control panel>Display
Vervolgens staan erg rechts een aantal opties, die allemaal op "not configured" zetten
offtopic:
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 <== kijk daar eens naar(je topic titel heeft geen [OS] erin staan
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 <== kijk daar eens naar(je topic titel heeft geen [OS] erin staan
[ Voor 23% gewijzigd door MWP op 30-12-2002 18:30 ]
Het vreemde is dat ik daar dus helemaal nooit iets heb veranderd, eigenlijk heb ik bij mijn weten echt nix veranderd.
ff over de reply: het gaat dus om de opties bij systeembeheer neem ik aan, ik heb namelijk NL versie.
ff over de reply: het gaat dus om de opties bij systeembeheer neem ik aan, ik heb namelijk NL versie.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
titelfix volgens Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Mijn bericht voor xp pro NL:Niels99 schreef op 30 december 2002 @ 18:42:
Het vreemde is dat ik daar dus helemaal nooit iets heb veranderd, eigenlijk heb ik bij mijn weten echt nix veranderd.
Zou er toch maar eff gaan kijken voor de zekerheid.... je weet maar nooitMWP schreef op 30 december 2002 @ 18:28:
Ehmm.... Soms ingesteld bij de systeembeheer->locale computer policy(of: rechten).
gebruiker configuratie>Administratieve templates>configuratiescherm>Beeldscherm
Vervolgens staan erg rechts een aantal opties, die allemaal op "niet geconfigureerd" zetten
(zogoed mogelijk naar NL vertaald
[ Voor 16% gewijzigd door MWP op 30-12-2002 18:48 ]
Nou ik heb er gekeken, en heb niets gevonden wat verkeerd had moeten, heb er nog wat verder geneusd maar alles lijkt goed te staan
Pagina: 1