[TV] Beeld problemen

Pagina: 1
Acties:

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Het heeft niet echt specifiek met computers te maken, maar ik wist zo snel niet waar ik het anders moest vragen. Als hij gemoved moet worden, dat gaat dan vanzelf wel.

Ik heb dus een 28PW8707 (100Hz Breedbeeld Philips TV), maar nu loopt mijn beeld aan de zijkanten een beetje hol. Bij de meeste monitoren kan je dat met je instellingen wel wijzigen, maar na 2x de complete handleiding te hebben doorgepluisd, heb ik besloten dat ik dat niet op de normale manier kan doen.

Dus het www opgedoken om te zoeken of ik misschien ergens dmv een speciale fabrieksinstelling ofzo iets aan dit gevalletje kan doen. Philips levert mij alleen een downloadable handleiding, maar die heb ik al.

Weet iemand meer van dit type tv of misschien een of ander ander forum waar ik dit soort informatie zou kunnen opzoeken? Wellicht dat iemand technische specs heeft ofzo?

Alvast bedankt!

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Ehm, een paar dagen geleden was er iemand op dit forum die even in het service menu wilde gaan kijken.... hoppa weg alle instellingen. :)
Weet je wel zeker dat je dit zelf wilt doen?

In het topic staat ook een link naar een D.I.Y service pagina settings servicemenu philips tv gecleared, wat nu?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 18:37 ]

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Topicstarter
Thankx voor de link. _/-\o_
Voor zover ik zo snel heb kunnen lezen gaat het alleen over Philips Matchlines en heb ik helaas geen Matchline. Maar zo'n pagina bedoel ik wel. Allerlei 'interessante' specs en instellingen over televisies. Daar moet toch een soort overkoepelend iets voor zijn :?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Codes werken ook voor jouw tv. Met de mijne doen ze het iig wel (PW8506).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 19:54 ]