Goeienavond allemaal, ik heb weer een fantastisch probleem. Sinds gisteren heeft mijn computer nog wel eens de neiging om te crashen met de volgende foutmelding: Unexpected_kernel_mode_trap. BOEM blauw scherm en fijn rebooten...
Ik kwam erachter toen ik een rondje aan het racen was in "need for speed - porsche unleashed". Als ik uit een race ging, met esc, dan klapte ie dus met die foutmelding. Ik begrijp er echt nix van, want hiervoor had ik er geen last van. Ook bij andere spellen wil het nog wel eens gebeuren. Ik heb echt alles geprobeerd, nieuwe drivers, updates van windows, enz. Ik heb zelfs net mijn pc geformateerd! Nix werkt. 
Ik heb al in de Knowledge base van microsoft gezocht, maar kon eigenlijk nix relevants vinden. Ook google leverde nix bruikbaars.
Ik weet dat dit echt weer zo'n vage thread is,
maar plz help. Er is hardwarematig niets aan mijn systeem veranderd (afgezien van wat extra RAM dat ik 2 maanden geleden heb bijgeplaatst, maar toen crashte die ook niet).
Even mijn system specs: ASUS CUSL2-C BP met intel PIII 1GHz, 512 MB ram, maxtor 40GB 7200 RPM, SB Live!, 3com netwerkkaart (3c905b-tx), ASUS V7700-pure (32mb)(video) en een TV-kaart van hauppage.
Ik denk niet dat ik nog iets belangrijksvergeten ben, wat evt problemen zou kunnen veroorzaken.
Ik hoop dat ik aan alle regels voldaan heb, voor het plaatsen van een topic en ik hoop dat ik volledig geweest ben. Maar als er nog vragen zijn, stel ze maar.
Alvast bedankt!
Ik heb al in de Knowledge base van microsoft gezocht, maar kon eigenlijk nix relevants vinden. Ook google leverde nix bruikbaars.
Ik weet dat dit echt weer zo'n vage thread is,
Even mijn system specs: ASUS CUSL2-C BP met intel PIII 1GHz, 512 MB ram, maxtor 40GB 7200 RPM, SB Live!, 3com netwerkkaart (3c905b-tx), ASUS V7700-pure (32mb)(video) en een TV-kaart van hauppage.
Ik denk niet dat ik nog iets belangrijksvergeten ben, wat evt problemen zou kunnen veroorzaken.
Ik hoop dat ik aan alle regels voldaan heb, voor het plaatsen van een topic en ik hoop dat ik volledig geweest ben. Maar als er nog vragen zijn, stel ze maar.
Alvast bedankt!