[Tactical Ops] FPS drop *

Pagina: 1
Acties:

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:46
Yo Yo, ik heb een schone winxp installatie gedaan met xp1, drivers goed geinstallerd blabla.. + directx9 erop.. nu als ik TacOps speelt krijg ik niet meer dan 60 fps .. nee het ligt niet aan de refresh rate.. en soms gaan de fps naar 13 fps :( :( , hiervoor had ik gewoon een averaga van 70 fps

AMD TBird1400mhz
768mb ddr
GeForce4Ti4200

Help plz!

Verwijderd

wat heb je allemaal al geprobeerd? resolutie en graphichs instellingen al veranderd?

• Voyage
Ja, ik heb verschillende res. geprobeerd.. niks hielp .. en heb de nieuwste graphics..
De fps gaat erg veel omlaag in openvields.. dan gaat het erg )(*^&^*&^... Nog meer oplossingen?

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Speel je op opengl of direct3d?
ps. topictitel mag ook wel duidelijker :P

Ik, geheel anders

• Voyage
Direct3d speel ik..

• Voyage
Jongens ik heb 2 dagen geknoeid om het te fixen .. het lukte niet.. reacties plz

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Titel veranderd, volgende keer graag iets duidelijker.
En kicken doen we pas na 24 uur!

Zou wel verstandig wezen om de FAQ eens door te kijken :)

• Voyage
Hehe.. ok thx, hoe bedoel je kicken? :(

• M@NIC
Wat je boven mijn post doet, reageren op je eigen topic zodat ie bovenaan komt te staan in de lijst.
(En nee, op deze reply hoef je niet te reageren)

Verwijderd

Welke drivers heb je geprobeert? De detenators zijn meestal het best, probeer ze eens > www.nvidia.com

En hebt je met direct x 8.1 hetzelfde probleem?

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Of probeer het eens in OpenGL te spelen met V-Sync uitgeschakeld

Ik, geheel anders

• Voyage
Ik heb 41.09, ik heb de partitie waar windows opstond geformateerd + TacOps opnieuw geinstallerd .. ik ga even open gl proberen thx voor de reacties

• Voyage
Hey man thx! Ik speel nu OpenGL fps blijft constant weee... maar ik kan de Hz niet veranderen in opengel off hoe zit dat.. het blijft op 60Hz ... weet iemand hoe je dat doet?

Verwijderd

Download Reforce

zoek op google.com naar "reforce refrash rate" zonder de aanhalings tekens offcourse :)

• Voyage
Dat heb ik gedownload .... maar volgens mij werkte het niet met opengl .. ik had naar een andere gezocht en die werkte wel .. maar thx anywayz .. ik snap nog steeds niet waarom ik fps drop heb in direct 3d :(

• Voyage
Hey, dudes ff meer info .. ik heb C: geformateerd de andere partities niet ( muziek + andere gezipde progz ). Ik heb WinXp 2x!! geinstallerd alles mooi er op nieuwste drivers... voor mobo video geluid. IK heb verschillende drivers voor me videokaart gebruikt geen ene hielp. IK blijf FPS drops houden:(, zou het misschien aan de kaart liggen? De fps drops gebeuren instant en het is zeer irri

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Voyage op 31-12-2002 00:12 ]

• M@NIC
deLeRixX, vanaf nu ga je de edit knop gebruiken.
En je weet waar ie zit want je laatste bericht heb je zelf ge-edit.

Overigens over je probleem, het was toch opgelost :?
Je weet nu wat je moet doen lijkt me :|

• Voyage
Man .. het was op een manier opgelost, ik moest in opengl gaan spelen. In ut2k3 of wc3 kan ik dat niet, moet ik dan met instan drops spelen? Dat zou je ook niet leuk vinden .. ik wil dit echt oplossen.

PS. Sorry voor de edit thingy.. ik ga het nu echt gebruiken!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
welke drivers gebruik je dan voor je geforce?
ik adviseer de 29.42 of de 30.82
installeer ook eens de nieuwste via-4-in-1 drivers
zet alle onnodige achtergrond processen uit eventueel
schakel v-sync uit!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14

Sick Nick

Drop the top!

eigenlijk zou ik je niet moeten helpen, dit is echt supersimpel te vinden met google EN de search maar je moet dus een refresh rate tool hebben. Als je dat weet kan je genoeg verschillende progs vinden.

http://www.guru3d.com/fil...db.php?action=file&id=354
Fed up of getting 60Hz or 75Hz in your favourite OpenGL/Direct3D/DirectX games (e.g. Quake 1/2/3, Half-Life, Unreal, or Deus Ex) instead of the 120Hz your display adapter & monitor are capable of? If you answer is yes then download this free program, and enjoy higher display frequencies without the hassle of installing special drivers.
Mikro :: Hey Thks a lot :: 4:22 AM 5/9/02 :: 213.237.24.61
I have just bought the brand new G-4 ASUS TI4600 and were going out of my mind because i could not play any games in more than 60 Hz, until i found yr nice litte utility, and i have to say y just made me so GLAD :o)
Als het met een ti4600 werkt moet het met jouw kaart ook werken.

• Voyage
Sick Nick schreef op 31 december 2002 @ 00:28:
eigenlijk zou ik je niet moeten helpen, dit is echt supersimpel te vinden met google EN de search maar je moet dus een refresh rate tool hebben. Als je dat weet kan je genoeg verschillende progs vinden.

http://www.guru3d.com/fil...db.php?action=file&id=354

[...]

[...]

Als het met een ti4600 werkt moet het met jouw kaart ook werken.
Ik gebruik al een refresh tool en dat werkt prima, ik heb zoals ik al boven zie fps drops dus me fps gaan van 85 ineens naar 13 :'(
Crash-Override schreef op 31 december 2002 @ 00:26:
welke drivers gebruik je dan voor je geforce?
ik adviseer de 29.42 of de 30.82
installeer ook eens de nieuwste via-4-in-1 drivers
zet alle onnodige achtergrond processen uit eventueel
schakel v-sync uit!
Ik heb de hyperion drivers van via, vsync staat uit.

Verwijderd

even alles op een rijtje...
clean install winXP (servicepack 1 geinstaleerd?) probeer de 42.01 detonators eens, draai daarna windows update en instaleer alle critical updates en patches...
je hebt dus FPS drop in alle Direct3D games? (was niet helemaal duidelijk in het begin)
OpenGL doet het dus wel, geen hardware probleem... (ben nu even hardop aan het denken) niet stiekum een virus scanner aan het draaien? kazaa op de achtergrond?

• Voyage
Ok alles op een rijte ..

WinXp + SP1 + windows update..
Ik heb allemaal verschillende drivers geprobeerd van 31.xx tot 41.xx niks hielp ..
Ik draai nu de merk drivers van leadtek .. helpt ook niet..
Ik heb winbar geinstallerd ... en als ik goed kijk .. springt de meter van de cpu ineens naar 100% zonder dat ik wat doet!! .. Als ik winamp3 open load ie ook100%... ik bedoel voor zon klein programma hoef je toch geen 100% te gebruiken ofwel?? :(

Verwijderd

wat heb je allemaal in je system tray staan?

• Voyage
Niet veel, allemaal kleine dingetjes zoals msn messenger. etc.

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-02 13:37

Virgil

We're not alone

Wat voor moederbord heb je in hemelsnaam ?

[ Voor 45% gewijzigd door Virgil op 01-01-2003 15:50 ]

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Pagina: 1