[PS2] Welke game + motivatie svp

Pagina: 1
Acties:

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb nog wat waardebonnen liggen en wou net een spelletje gaan halen om toe te voegen aan de 'bescheiden' collectie. Echter, ik kan niet kiezen! Hieronder heb ik de spellen neergezet waaruit ik wil kiezen (geen andere opties graag, ik heb al 30 spellen en waarschijnlijk zit jouw aanrader er al bij).

The Getaway
De demo vond ik wel aardig maar de meningen op het internet zijn verdeeld. Ik heb gta en gta vc al, is dit de moeite nog waard?

Colin McRae 3
Wederom de demo gespeeld, en deze vond ik echt erg goed. Het enige waar ik mee zit is dat ik niet weet of onderstaande titel beter is.

WRC Extreme
Slechte demo, maar het uiteindelijke spel schijnt stukken beter te zijn. De presentatie en mogelijkheden in dit spel zijn top maar hoe is de gameplay tegenover Colin 3

Virtua Tennis 2
Ik ben normaal echt een tennisspel gek, en virtua tennis 1 op de pc was leuk. Alleen blijft dit leuk, en hoe is de ps2 versie? Erg weinig gelezen tot nu toe over dit spel. En hoe is de value van dit spel in tegenstelling tot de anderen hier?

LOTR The two towers
Als LOTR freak is dit natuurlijk erg gaaf, alleen het spel is kort, en slechts met 1 speler. Toch trekt iets mij aan in dit spel, de graphics schijnen super te zijn, en ook de gameplay doet niet onder. Alleen is dit spel na 10 uur echt klaar (aka kingdom hearts, uitgespeeld en klaar ...)

Ik heb een nieuw topic geopend omdat ik graag de meningen zou horen over dit lijstje.

Verwijderd

De meeste games heb ik niet gespeeld, alleen sega tennis 2k2 op m'n dreamcast en die is super. Zelfs mensen die niet van tennisspellen houden of bijna nooit gamen vinden dit spel leuk en hebben het redelijk snel onder de knie, echt een perfecte party-game! Als het spel goed ge-port is, is het een topper!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:31
CMR3 vond ik een dikke tegenvaller, heb het na een week doorverkocht.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• pasajo
kickje

Ik ben inmiddels wat verder:

The Getaway wordt het niet, teveel bugs en gewoon te kort. En ik heb al 2 GTA's.
CMR3 valt ook af, ik heb net de demo nog eens een paar keer gespeeld en tjah, ik weet het niet. De auto draait een beetje uit het midden.

Blijf ik dus over met Virtua tennis 2, Lotr TTT en WR2x.
Ik kan natuurlijk morgen een spel gaan halen en donderdag weer ruilen als het tegenvalt. Dan zit ik weer met het geval: welke eerst?

Tevens wil ik toch wat aan het lijstje toevoegen:
WWE smackdown shut your mouth. Hoe vinden mensen deze? Het lijkt wel of niet veel mensen dit spel hebben gekocht.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:24
Tja je vraagt meningen en als ik jouw was dan zou ik effe w88 met iets kopen, mij lijken deze spellen dus echt niets.

Wat mij erg leuk spel lijkt is Dead to rights, lekker grof knallen :)
http://ps2.ign.com/articles/377/377769p1.html

Is dacht ik nog niet uit :)

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

In de lijn van PS2 spellen, maar wel een tikje offtopic:
Zelf op zoek naar een PS2 spel in de lijn van Double Dragon. Gewoon zo'n spel waarin je veld na veld doorloopt om massale hoeveelheden vijanden af te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Sir5alL op 31-12-2002 05:28 ]

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

• pasajo
Dan moet jij dus echt voor LOTR TTT gaan :)
Niet al te lang, super graphics, en een double dragon/golden axe achtig spel.
Alleen waaaarom is er maar 1 speler voor dat spel?...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 10:52
Albinoraptor schreef op 31 December 2002 @ 03:53:
Tja je vraagt meningen en als ik jouw was dan zou ik effe w88 met iets kopen, mij lijken deze spellen dus echt niets.

Wat mij erg leuk spel lijkt is Dead to rights, lekker grof knallen :)
http://ps2.ign.com/articles/377/377769p1.html

Is dacht ik nog niet uit :)
D2R schijnt ook zoiets te zijn als Max Payne, 1x spelen en dat was het dan. En minigames alla parapa de rapper zit je ook niet op te wachten (zag dat op gamekings, das echt 10x schijt lijkt me). Wel veel en grof geweld, das dan weer positief :)

Flickr | Lego collectie

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:23

TDB

Kingdom Hearts al bekeken ?

PSN: TDBtje

Verwijderd

koop anders 2 goedkopere games... Terminator Dawn of Fate ligt voor 35 euro bij de FRS.... en dan kan je er nog 1 bijhalen!

• pasajo
Nee ik heb geen behoefte aan een spel als Dead to rights (the getaway is inmiddels van mijn lijstje verdwenen).

Kingdom Hearts is inmiddels uitgespeeld, en niet meer aangeraakt sindsdien (jammer genoeg).

Ik twijfel nog tussen WRC2, Virtua tennis 2 en Smackdown. Allemaal worden ze erg goed ontvangen. WRC2 schijnt echter een zeer storend muurtjes effect te hebben dat het spel bederft, Virtua Tennis 2 is wat beperkter maar tennis trekt mij op zich wel (super tennis is een van de spellen waar ik het meeste plezier aan heb beleefd), en Smackdown, tjah de user reviews zijn allemaal super, het is heeel groot, alleen ik ben iemand die meestal in zijn 1tje speelt, is dit dan wel wat?
Moeilijk moeilijk moeilijk, het liefst koop ik er gewoon 2 maar ja, de centjes zijn er even niet.
Pagina: 1