Thermaltake copper orb begint het te begeven en nu.......

Pagina: 1
Acties:

• Boy_One
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07-2025
Hi all,

Ik heb een AMD Athlon p1000 die loopt op 1339mhz. Deze wordt nog steeds gekoeld met een Thermaltake copper orb, maar deze begint uit lood te lopen, dus brommen de eerste 60 seconden van de boot, en daarna loopt hij weer goed. Nu begint bij mij dus het gevoel te bekruipen dat hij het begint te begeven... :X

Maar nu komt mijn probleem... Deze cooler kan ik nergens meer kopen. Ik heb alle sites afgebeld die bij pricewatch staan en overal die muur. |:(

Nu kom ik overal wel weer andere coolers tegen (vooral voor de Athlon XP+) alleen die vind ik nou niet echt super. Deze Thermaltake copper orb viel een 2,5 jaar geleden gewoon in mijn oog aangezien hij zowel door www.tweakers.net als door www.tomshardware.com als zeer goed werdt beschouwt.

Nu is mijn vraag aan jullie welke kooler komt het beste in de buurt van wat ik nu heb. En natuurlijk waar te koop... ;)

Thanx voor de hulp

Greetz Boy_One

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-02 12:57
Volgens mij is de techniek wat koeler betreft alleen maar verbeterd.

De koelers van nu zijn dus beter als die van toen.

Ik zou gewoon weer een aantal tests lezen en daar een goeie koeler van uitzoeken die past binnen je budget.

Gewoon weer net als toen gaan zoeken op internet. O ja de bevesting is of via een klip en die is bij amd nog altijd hetzelfde of met schroeven en dan moet je kijken of dit met je mobo gaat.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Volcano 7+ is volgens mij best een goeie koeler, of anders een dragon orb 3.
De dragon orb 3 maakt wel een hoop herrie, de volcano 7+ kun je de fan op 3 verschillende standen zetten.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

zou idd voiir de volcano gaan, heb zelf de orb maar die maakt echt een teringherrie......

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Boy_One schreef op 30 december 2002 @ 17:08:
Hi all,

Ik heb een AMD Athlon p1000 die loopt op 1339mhz. Deze wordt nog steeds gekoeld met een Thermaltake copper orb, maar deze begint uit lood te lopen, dus brommen de eerste 60 seconden van de boot, en daarna loopt hij weer goed. Nu begint bij mij dus het gevoel te bekruipen dat hij het begint te begeven... :X

Maar nu komt mijn probleem... Deze cooler kan ik nergens meer kopen. Ik heb alle sites afgebeld die bij pricewatch staan en overal die muur. |:(

Nu is mijn vraag aan jullie welke kooler komt het beste in de buurt van wat ik nu heb. En natuurlijk waar te koop... ;)

Thanx voor de hulp
volgens mij issie niet uit t lood, maar moet je em even olien :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Ik ben zowiezo niet zo dol op de orb serie van thermaltake. ik zou voor een volcano gaan als ik jou was, goede cpu coolers, draai al sinds de volcano 2, daarna de volcano 6+, en nu de volcano 7 met papsft cooler, zijn mij allemaal ontzettend goed bevallen.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 07:45
haal anders het fannetje uit je orb en plaats er op een tactische manier een 80 mm casefan op :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Pagina: 1