Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij wat vertellen over de Casio Exilim M?
Ik heb al wat reviews van "experts" gelezen maar ik wil nu wel wat weten van echte gebruikers!!

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een digitale camera met een ingebouwde MP-speler en zodoende is mijn oog gevallen op de nieuwe Casio. Het probleem echter is dat het qua distributie niet echt je-van-het is! Via internet is de camera volop te bestellen maar in real life is er moeilijk aan te komen.
Voordat ik er daadwerkelijk één bestel wil ik weleens weten of er mensen zijn die hem al hebben en hoe die bevalt ( pro's en cons )

O, ja! Zijn er trouwens nog andere goede ( vergelijkbare ) digitale camera's met MP-speler op de markt??

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Er stond gisteren nog eeen stuk over een review van THG met onder andere deze camera, die was niet al te positief.

Je kunt eens op zoek gaan naar de Fuji Finepix 30i/40i/50i, dat zijn echte camera's met mp3 functie.

Alleen moet je er wel rekening mee houden dat je op deze manier nooit een goede digicam en een goede mp3 speler hebt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die review van Tom's Hardware Guide aandachtig gelezen en zodoende ben ik me af gaan vragen wat echte gebruikers er nou van vinden.
De Casio moest het in de review afleggen tegen een camera pur sang van Sony!

Is er dan niemand die dat ding al heeft?

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

Hier op het werk hebben we zo'n creditcard camera met MP3 optie. Waarom je mp3's op een camera moet kunnen beluisteren ??

Maar het is wel grappig als point & shoot camera maar echte hoogstandjes moet je er niet van verwachten.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:31

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Kost wel wat meer, maar is het denk ik ook wel waard:
Afbeeldingslocatie: http://www.fujifilm.com/JSP/fuji/epartners/images/Finepix30i_1.jpg
Fuji Finepix 30i

[ Voor 4% gewijzigd door Johnny op 31-12-2002 19:39 ]

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
De Fuji Finepix 30i staat bij de pricewatch voor €229,- (Informatique) of voor €245 (Konijnenberg). Persoonlijk vind de camera een beetje aan de grote kant, vergeleken met de Casio.

Het idee om een camera met MP3 te zoeken kwam toevallig. Ik was op zoek naar een mp3-speler. Ik heb er een als MP3-speler annex headset bij mijn T68i maar ik ga de komende tijd weer op zoek naar een nieuwe telefoon. Dus kan ik mijn headset/mp3-speler niet langer meer gebruiken.
Ik was dus aan het kijken voor een nieuwe mp3-speler. Mijn oog viel op twee modellen: die nieuwe van IRiver met 256 mb on board en die hele kleine van Sony.
Een vriend wees mij erop dat hij een nieuwe digitale micro camera heeft gezien, die er goed uitzag, klein en dun was én een mp3-speler bevatte. En het nieuwe speeltje kost niet zoveel meer als losse de MP3-spelers
Zodoende kwam ik op een camera met mp3-speler. Maar ik merk al weer dat ik ze beter los van elkaar kan kopen als ik goede kwaliteit wil!
Pagina: 1