Topics aantrekkelijker maken :).

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:58
Ik wil het toch wel eens weten, waarom ik nou zo weinig posts krijg op sommige topics van mij :). Natuurlijk kan ik er in zetten , dikke pr0n en 100 mbit warez, dan kijkt iedereen :P. Maar dat wil ik niet, post ik nou te moeilijk of te weinig informatie :
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
heb je voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Op sommige topics is 1 antwoord voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
BNC kabel en refreshrate-bug... net een reactie op geweest :), search is brak zal wel eff verder zoeken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

BNC kabel en refreshrate-bug...

Dit als voorbeeld?

Je post is redelijk informatief, maar je einzin niet. Nooit 2 vragen achter elkaar of in een zin zetten. Mensen herinneren zich namelijk alleen de laatste vraag. Aangezien lezen niet de beste eigenschap van vele tweakerts hier is, kan je je info het beste zo gestructureerd aanbieden. Geduld hebben is ook een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:51

Predator

Suffers from split brain

Termi schreef op 30 December 2002 @ 15:48:
BNC kabel en refreshrate-bug... net een reactie op geweest :), search is brak zal wel eff verder zoeken :(.

een aangenamere stijl zou wel helpen :)

zo iets:
Ik heb nu een geforce 2 gts met een iiyama a702HT.
Mijn monitor heeft zowel RGB als BNC in.
Ik draai nu XP en heb erg veel hinder van de refreshrate bug, want normaal draai ik 1024*768 @ 100 hz maar dan alleen @ 60 hz.

Maar nu heb ik begrepen dat ik met een BNC kabel, het hele probleem opgelost en dat ik dan weer @ 100 hz kan werken.

Ik heb een paar vragen:
• Klopt dat ?
• Wat kost een normale bnc kabel, want ik zag ze voor 100 piek en dat vond ik een beetje erg veel .
Btw waarom gebruik niet iets als refreshforce of refreshlock ... :?

[ Voor 52% gewijzigd door Predator op 30-12-2002 15:51 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje rare vraag.. maar goed.

Vooral de moeilijkere vragen zullen door een beperkt aantal tweakers kunnen worden beantwoord. En omdat er nou eenmaal veel "tweakers" bij zijn gekomen die alleen komen voor het bekijken van casemods enz. zullen moeilijkere vragen minder snel worden beantwoord.

Ook is het tijd stip van je post erg belangrijk, doe het je bijv. rond 8 uur 's avonds zijn er genoeg tweakers online met verstand van zaken.. doe je het echter om half 4 zitten er natuurlijk alleen jongere "tweakers" op de GOT. De meeste vragen worden beantwoord nadat iemand het topic in de "active topics" ziet staan of wanneer het topic bovenaan een fora staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 20:20
Een duidelijke titel helpt altijd, dat ten eerste. Zet desnoods als je 2 onderwerpen bespreekt een wat opvallendere & ertussen (dat is maar een idee :+). Tevens merk ik zelf, dat als er een topic is waarin de topicstarter een lapje tekst pleurt, ik veel minder snel geneigd ben om erop te gaan reageren. Wat iemand eerder al zei, als je de vragen opvallend ergens onderaan zet, dan leest iemand die snel en denkt misschien eerder: daar ga ik op reageren. Bedenk wel, dit zijn maar ideeen van mij he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Gebruik leestekens, duidelijke titel, en doe zelf actief mee in je topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 15:53:
beetje rare vraag.. maar goed.

Vooral de moeilijkere vragen zullen door een beperkt aantal tweakers kunnen worden beantwoord. En omdat er nou eenmaal veel "tweakers" bij zijn gekomen die alleen komen voor het bekijken van casemods enz. zullen moeilijkere vragen minder snel worden beantwoord.

Ook is het tijd stip van je post erg belangrijk, doe het je bijv. rond 8 uur 's avonds zijn er genoeg tweakers online met verstand van zaken.. doe je het echter om half 4 zitten er natuurlijk alleen jongere "tweakers" op de GOT. De meeste vragen worden beantwoord nadat iemand het topic in de "active topics" ziet staan of wanneer het topic bovenaan een fora staat.
Dat is wel zo, maar ik kan moeilijk met topic 4x kicken of wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een moeilijkere vraag krijgt minder antwoorden, hetzelfde geld voor problemen waarbij je zelf al veel hebt geprobeert. Maar dat is ook handig, dan krijg je geen bullshit replys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, maar je topictitel duidelijker maken en daarvan een soort samenvatting van je topic maken helpt wel heel erg goed. Van die titel bak je namelijk erg weinig. Hij is ook weer niet zo slecht dat je er commentaar op krijgt, dus wordt je topic niet constant in de lucht geschopt.

Een betere titel:
"Lost een BNC kabel de refreshrate-bug met een GF2 op?"

Later in het topic kan je naar de prijs ervan vragen. (overigens is het natuurlijk niet zo dat dat het oplost, want het is een driverprobleem ;)).

4x kicken is uit den boze. Wel mag je je topic na 24u weer eens onder de aandacht brengen door er een reply bij te zetten :). Je kan een modje je titel ook even laten wijzigen (ik kan het niet :P)

Verder sluit ik me volledig aan bij deze twee (goeie) tips:
Predator schreef op 30 december 2002 @ 15:49:

[...]

een aangenamere stijl zou wel helpen :)

zo iets:

Ik heb nu een geforce 2 gts met een iiyama a702HT.
Mijn monitor heeft zowel RGB als BNC in.
Ik draai nu XP en heb erg veel hinder van de refreshrate bug, want normaal draai ik 1024*768 @ 100 hz maar dan alleen @ 60 hz.

Maar nu heb ik begrepen dat ik met een BNC kabel, het hele probleem opgelost en dat ik dan weer @ 100 hz kan werken.

Ik heb een paar vragen:

Klopt dat ?

Wat kost een normale bnc kabel, want ik zag ze voor 100 piek en dat vond ik een beetje erg veel .
Wekkel schreef op 30 december 2002 @ 15:49:
BNC kabel en refreshrate-bug...

Dit als voorbeeld?

Je post is redelijk informatief, maar je einzin niet. Nooit 2 vragen achter elkaar of in een zin zetten. Mensen herinneren zich namelijk alleen de laatste vraag. Aangezien lezen niet de beste eigenschap van vele tweakerts hier is, kan je je info het beste zo gestructureerd aanbieden. Geduld hebben is ook een vereiste.
je topic is dus wel ok, maar het kan veel beter en aantrekkelijker gemaakt worden :). Vooral je titel en je stijl kunnen beter en veel duidelijker en prettiger leesbaar :)

[ Voor 71% gewijzigd door JvS op 30-12-2002 16:10 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 15:53:
De meeste vragen worden beantwoord nadat iemand het topic in de "active topics" ziet staan of wanneer het topic bovenaan een fora staat.
is dat niet hetzelfde :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nee, je hebt duidelij twee soorten mensen op GoT, het een gebruikt de losse fora en de ander active topics :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op 30 December 2002 @ 16:16:
nee, je hebt duidelij twee soorten mensen op GoT, het een gebruikt de losse fora en de ander active topics :).
nee ik bedoelde meer dat als een topic in active topics staat dat deze ook bovenin staat, andersom is het vaak ook wel maar hoeft uiteraard niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een andere mogelijkheid is natuurlijk een LA topic erover starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of gewoon een goed onderwerp, wat mensen trek en waar er wat te praten valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op 30 December 2002 @ 15:41:
Ik wil het toch wel eens weten, waarom ik nou zo weinig posts krijg op sommige topics van mij :). Natuurlijk kan ik er in zetten , dikke pr0n en 100 mbit warez, dan kijkt iedereen :P. Maar dat wil ik niet, post ik nou te moeilijk of te weinig informatie :
?
Het is in ieder geval beter dan dat ik een foute topic op de verkeerde plek neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de aantrekkelijkstgemaakte topics in CME :P

[CM PICS] MIJN CASEMOD [PICS & MOVIEZ]

enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 19:06:
of gewoon een goed onderwerp, wat mensen trek en waar er wat te praten valt :)
Ik ga dan altijd zo off topic :). Heb ik een vraag over kt7a-raid, moet ik dan neer zetten Abit kt7a-raid vraag :? Is ook zo algemeen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede structuur: [<onderwerp van probleem>] <omschrijving probleem>
Voorbeelden:
[Abit KT7A RAID] Probleem met RAID controller
[php/mysql] INSERT lukt niet
[f1 news] Verstappen heeft sponsor gevonden!
[miepje] ik ben verliefd op haar
etc

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2002 15:45 ]

Pagina: 1