Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een paar multi burst pics geschtoen van vuurwerk met m'n sony p-51, op schermpje camera laat ie een prima slow-motion filmpje zien. Maar als ik het op de computer open zie ik een groot plaatje met een helebooel kleine plaatjes. Hoe maak ik hier een filmpje of gifje van :?

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

instellingen stonden mischien niet goed ofzo?

Verwijderd

Kheb ook die cam.
Hmm das normaal da da gewoon 1 fotoke met verschillende kleine fotokes erin weergeeft.
Kzou ni wete hoe ge dat tot een animated gif kunt maken.

http://users.pandora.be/skatekeerbergen/grotefoto%27s/g9.htm

http://users.pandora.be/skatekeerbergen/grotefoto%27s/g1.htm

btw kvindt het een zalige cam alleen spijtig da je de sluitertijd niet kan instellen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 16:17 ]

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-02 13:48
Niet lullig bedoeld hoor, maar kun je dtos niet gewoon netjes uit knippen en er een animated gif van maken? Hoeft je volgens mij niet zoveel tijd te kosten.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:57

chem

Reist de wereld rond

Biposto schreef op 30 December 2002 @ 16:17:
Niet lullig bedoeld hoor, maar kun je dtos niet gewoon netjes uit knippen en er een animated gif van maken? Hoeft je volgens mij niet zoveel tijd te kosten.

sterker nog, doe het 1x in photoshop en record het in een action - hoef je het niet meer te doen :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
maar is er niet een progje voor? met het bijgeleverde progje/driver lukt het niet

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 19:45
Er zijn vast wel progies voor alleen denk ik dat je het net zo makkelijk even allemaal kan uitknippen in photoshop of zo en dan er een animated gif van maken.

Verwijderd

Topicstarter
----SCHOP----

ik heb net in imageready het met de hand gedaan, maar er moet toch een (officiëel) progamma voor zijn? Sony heeft :r pixela meegeleverd, waarom leveren ze niet gewoon een GOED progamma bij MET ondersteining voor de fucties van hun camera's

anyone?
Pagina: 1