Toon posts:

[IE] Avant Browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net deze browser shell tegengekomen en ik moet zeggen dat ie supercool is. http://www.avantbrowser.com/
Onder meer: Auto popup blocker, 1 instantie van de browser die meerdere IE instanties beheert (dus geen tientallen IE's in je taakbalk meer!), ingebouwde html editor enz. enz.
Echt een dikke aanrader!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hmm deze is al behoorlijk bekend bij de meesten lijkt me zo...
daarnaast zijn er nog genoeg van dit soort shells voor IE

bv:

netcaptor
crazybrowser
etc..etc.. :) (niet allemaal freewaar btw)

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

Ik heb Avant browser een tijdje gebruikt, maar ik vind myIE2 nog een stapje beter.

Maar die gebruik ik alweer zolang dat ik niet meer weet waarom hij beter is :)

• Tubbietje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 13:51

Tubbietje

Illegaal!

Zelf gebruik ik ook Avant Browser... myIE2 vind ik persoonlijk niet zo lekker eruitzien op grafisch gebied en dat is de hoofdreden dat ik die niet gebruik (het oog wil ook wat :))

De hoofdreden weer dat ik Avant Browser gebruik ipv. IE is voor de pop-up blocker en dat ie alle pagina's in 1 scherm laten zien.

Intel Core i7 4770K + 8x LG 24EB23 | New iPad 16GB WiFi | Xiaomi Mi Mix 2 | Microsoft Surface Pro 3 i5 128GB

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het enigste wat ik de laatse tijd nog gebruik is Avant Bowser... :P

Perfecte browser in mijn ogen, voor mij in ieder geval..

oh ja, wel een beetje oud nieuws.. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Br@m op 30-12-2002 19:23 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 19:06
Ik vind het bij al die IE-addons zo kazig dat er XP-icons gebruikt wordt :{ Is er niet een die gewoon de standaard W2K icons gebruikt?

• Br@m
  • Niet online
Jasper schreef op 30 december 2002 @ 19:30:
Ik vind het bij al die IE-addons zo kazig dat er XP-icons gebruikt wordt :{ Is er niet een die gewoon de standaard W2K icons gebruikt?
Avant browser heeft gewoon normale IE icons hoor :)

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:20

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ziet er leuk uit. alleen hoe krijg je die lelijke XP-knoppen rechts bovenin weg?

Sys Specs

• Br@m
  • Niet online
Danfoss schreef op 30 december 2002 @ 20:32:
Ziet er leuk uit. alleen hoe krijg je die lelijke XP-knoppen rechts bovenin weg?
:+ Jullie hebben het over die knopjes.., die kunnen (nog?) niet weg. Maar ik heb er weinig last van

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-08 19:06
Br@m schreef op 30 december 2002 @ 20:01:
[...]

Avant browser heeft gewoon normale IE icons hoor :)
Nee, hij heeft IE onder XP icons.

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Alweer bijna een jaar niet gereageerd in dit topic, maar ik heb een goede reden om het wel te doen
We zitten inmiddels bij versie 9.01beta, en nu is het zo dat ik er niet uitkom hoe ik een taalset instaleer, ik heb wel de languagepack opgehaalt van de website: http://www.avantbrowser.com/

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

En weer wat maanden verder :P

Inmiddels 9.02 build 101. Ik heb 'm net geinstalleerd, en moet zeggen dat ie erg goed bevalt. Maar hoe zit 't precies met de veiligheid? Gezien de IE perikelen.. :9

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat is er voor nieuws in die nieuwe build dan? Is hij sneller, of heeft hij meer opties? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:25
Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 15:52:
En weer wat maanden verder :P

Inmiddels 9.02 build 101. Ik heb 'm net geinstalleerd, en moet zeggen dat ie erg goed bevalt. Maar hoe zit 't precies met de veiligheid? Gezien de IE perikelen.. :9
Alleen de schil is anders he, dus die veiligheid zal hetzelfde zijn.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Toch wel opvallend dat AvantBrowser (10 beta inmiddels) sneller draait als IE6 zelf (op XP). Ze gebruiken immers de engine etc. van IE6, en toch gaat surfen en nieuwe vensters openen etc. toch net ff een tikkie sneller :9

Ga er nog een paar dagen mee werken om te kijken of ik IE6 nu links laat liggen :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1