wat is de beste pc ooit?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
als je nou niet naar geld hoeft om te kijken wat is dan volgens jullie de beste pc ooit. eentje die stabiel, snel, veel opslag ruimte heeft en stil is! welke produkten gaan het beste samen en werken goed!

en wat is volgens jullie de slechtste pc die op het moment kan hebben, echt zo'n kl*te pc die veel heeft gekost en het niet waard is om pc te heten!

ik ben benieuwd naar de uitkomst.

groetjes!! ;)

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

http://www.cray.com/ :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 14:55 ]

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
cray maakt niet echt PC's :)

Maar goed een ranzig slechte PC is eentje waar geen fatsoenlijke support voor is en die daardoor niet fijn werkt.
Dat kan echter al door 1 enkel onderdeel veroorzaakt worden.
Ik kan wel met merken gaan gooien als, Trust, IBM-mwave, palladium etc, maar ik denk dat iedereen wel zijn/haar slechte ervaringen heeft gehad met een of meerdere onderdelen/merken.
Ik ben bang dat het uitdraait op een opsomtopic.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:27

MBV

de slechtste bestaat zeker, maar is vrij moeilijk te bepalen. Op punten is er altijd wel een slechtere. En de beste pc moet nog uitkomen: heeft een Geforce FX en een AMD Hammer ofzo. Maar de beste pc op het moment heeft IMHO de volgende componenten:
Intel P4 3.06
ASUS P4T (er bestaan 2 soorten, weet niet welke de beste is)
1024 MB RDRam
Hercules ATi Radeon 9700 PRO
SB Audigy Platinum Ex
DVD+RW
DVD lezer
Superkoele kast (weet ff geen merk)

En dan heb je het over consumentenpc's. Voor workstations heb je weer een hele andere configuratie, met dual-proc en een professionele videokaart. En voor brute-force rekenen kan je beter een cluster nemen, maar dat past zo moeilijk op je bureau. us de beste pc: die bestaat niet, alhoewel ik bovenstaande bak best wel wil hebben :9~ :9~

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:53

Metzie

Nyaano !

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Hoort hier niet, onzin topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.