trage pc en burner

Pagina: 1
Acties:

• leeki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2013
heb intel 200 96mb en scsi

iedereen rade mij aan om een plexstore te kopen , deze waren vrij prijzig ,
ik heb hieronder een selectie uit scsi burners gemaakt , heeft het zin om een 8 speed te kopen met zo,n pc , en wat is een degelijk apparaat

allemaal scsi :
RAF verkoopt een HP: 4x4x24 voor FL. 692,=
Padrino verkoopt een YAMAHA 8x4x24 voor fl. 560,=
Funtronics verkoopt een HP: 8x4x32 voor FL. 699,= of een YAMAHA 6x4x16 voor
fl. 649,=

Wat ik begrijp dat het weinig zin heeft om voor een Intel 200 MHz. 96 MB een
te snel ding te kopen want dat werkt toch niet. Maar misschien heb ik
straks een keer een betere PC nodig? Wat is de slimste nu?
En wat is een degelijk apparaat

Groeten

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEHHH, newbie :+

Nou een snellere brander maakt wel degelijk uit, hij brand sneller :D

En het is Plextor ;)

Yamaha branders zijn kwalitatief ook goed, HP moet je laten voor wat het is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• HaaZ
  • Laatst online: 00:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

8x kan die wel hebben... 'k heb zelf ook een 8x IDE brander op een P233MMX met 48Megs... Werkt perfect, ook van cd naar cd enzo...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

offtopic:
Hee FrankGuthrie je hoeft mensen niet direct voor NEWBIE uit te maken als ze hier gewoon een vraag stellen.

Okay wat betreft de branders, koop de snelst mogelijke brander die je je kunt veroorloven. Mocht 8X branden op je huidige pc niet helemaal lekker werken omdat hij te langzaam is, dan brand je gewoon op 4X. Koop je in de toekomst een nieuwe pc dan kun je altijd nog die 8X gebruiken.

Een 4x brander moet je laten liggen, ga minimaal voor 8x4x32.
Wat betreft het merk, Plextor wordt over het algemeen als de beste beschouwd. Het grote voordeel van de nieuwste plextor branders is dat ze 'Burn Proof' hebben. Mocht je pc bv. tijdens het branden vastlopen of je krijgt een buffer underrun, dan kan het brandprocess later alsnog voortgezet worden. Je cd'tje is dan nog niet verziekt, zoals normaal het geval zou zijn.

Dat je HP branders zou moeten laten liggen is onzin, door de gemakkelijke installatie en zeer gebruikersvriendelijke software is HP zeker voor beginnende gebruiker een prima keuze. In de HP branders worden namelijk zeer goede SONY loopwerken gebruikt. Voor audio extractie schijnt HP weer wat minder te zijn.

Zelf heb ik een SONY SCSI 8x4x32 brander waar ik zeer tevreden over ben.
In jouw geval zou ik adviseren ga voor de snelst mogelijke Plextor brander met Burn Proof.

---
paar typos gewijzigd

• HaaZ
  • Laatst online: 00:06

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 11:39 schreef bastard het volgende:

...In de HP branders worden namelijk zeer goede SONY loopwerken gebruikt. Voor audio extractie schijnt HP weer wat minder te zijn...[/quote]Mijn merkloze brander heeft een HP loopwerk... En HP branders hebben een sony loopwerk??? Heb ik dan ook een sony loopwerk??? 't zal ook wel, 'k heb er nog nooit problemen mee gehad...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• poelmann
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 10:07
ooit gehoord van freecom 8x4x32 ? Betaalbaar en een superbrander.

2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 01:21 schreef FrankGuthrie het volgende:
EEEHHH, newbie :+[/quote]moet jij nodig zeggen... met je vragen als 'Wat is een partitie?' :+:D:D:D

• poelmann
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 10:07
wat is een partitie ? Nooit gevraagd, ik lees boeken!

2xNetfinity 5500-4SX(dual PII 400, 1gig, scsi hotswaps) + ws1, ws2, ws3

Verwijderd

Plextor zijn op dit moment de beste consumenten writers. Kun je lang of kort over ouwehoeren maar het blijven de beste. Dus als je het geld hebt.. Plextor.

Zelf heb ik ergens een oude 4speed yamaha scsi writer vandaan gehaald. Deze write ook perfect.. (of je nu 4,8 of 16 speed write.. who cares, ik blijf er toch niet bij zitten wachten)

Ik write trouwens op een 486! dit gaat perfect. Wel onder Linux natuurlijk *D

>:)
Pagina: 1