[WinXP] Kan bestand niet verplaatsen *

Pagina: 1
Acties:

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02 23:06

Zillion01

Obey your screen!

Topicstarter
Ik heb een klein probleempje, ik heb een bestand die ik niet kan verplaatsen of deleten, ook in dos niet.

Deze boodschap verschijnt : "Kan [bestandsnaam] niet verplaatsen. Het is door iemand anders of door een programma in gebruik. Sluit alle programma's die het bestand mogelijk in gebruik hebben en probeer het opnieuw."

Het bestand is niet door een ander of door een proggie in gebruik en staat niet op alleen lezen.

Hoe los ik dit op? :? thnx

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat voor bestand is het?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Wanneer het bestand op het netwerk staat kan het zijn dat een proces op een andere (of zelfs jouw) client het vasthoudt.

Maar zoals blackd al vroeg, wanneer het bestand niet op een netwerkschijf staat kan het zijn dat het lokaal idd in gebruik is door een systeemproces of applicatie, wat voor bestand is het?

Download my music on SoundCloud

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Topicstarter
Een .img, downgeload via Edonkey (staat uit). En ik zit niet in een netwerk.

[ Voor 84% gewijzigd door Zillion01 op 30-12-2002 14:16 ]

Verwijderd

Ik mis het OS in je topictitel, en deze zien wij graag daar tussen [] staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10

Dus wat is je OS?

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Topicstarter
WinXp, en sorry dat ik de Policy niet heb doorgenomen. Ik heb wel flink lopen zoeken op o.a. Google en Tweakers.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS is in de titel gefrut :)

Je zegt dat het ook in DOS niet gaat, bedoel je DOS of een commandoprompt ("DOS-box")? In het eerste geval is het tijd voor een schijfcontrole.

Schakel anders ook je virusscanner etc eens uit en kijk wat er verder draait in je task manager.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Probeer het anders eens in de Veilige Modus. :)

[ Voor 76% gewijzigd door BreadFan op 30-12-2002 14:53 ]

• Horus
  • Laatst online: 05-09 23:46
Kan met tweaki for power users ( en vast ook wel met andere tweak proggies)
Ga naar 'win tweaks' => 'system' => 'delete or replace files currently in use'
Dit is de website

• BeaM-R
  • Laatst online: 22:35

BeaM-R

Powerrrrr

Heb het ook een aantal keer gehad. Gaat ook vaak in samenhang met Explorer.exe crashes. Heb je hier ook last van? Ik kon toen in DOS het wel verwijderen (niet de dosbox vanuit Windows maar opstarten in dosmodus dus)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• Zillion01

Zillion01

Obey your screen!

Topicstarter
Dank voor reacties, idd heb ik af en toe wat crashes.. echter veilige modus, procesjes uitzetten e.d. hielp allemaal niet, maar Tweaki wel. Eindelijk :)
Pagina: 1