[Apache] DHTML werkt niet (goed)

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-02 12:09
Ik heb een apache webserver en voor school moet ik een website maken. Nu heb ik hier wat DHTML effecten in verwerkt. Het probleem is dat ik op mijn workstation naar de server perffect de dhtml effecten zie, maar als ik iemand anders vraag die via het internet verbinding maakt met de server, dan werken de dhtml effecten niet. Hij gebruikt net als ik Internet Explorer. Ik heb het ook geprobeerd met Mozilla en Konqueror. Deze zien de dhtml ook niet.

In het log van apache staat helemaal niets. Het gaat om Apache 1.3.27. Mijn server is op

http://andreas.tuxed.net/websites/school/

DHTML heb ik nu even verwijderd ;)

PS: Deze link haal ik weg zodra er meer informatie op de site staat ;)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-05 12:25

PowerSp00n

There is no spoon

Misschien kun je die DHTML terug zetten, dan is er misschien iets meer te zien. Ik denk dat het probleem niet echt bij Apache zal liggen...

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21
En hoe zou het feit dat DHTML niet werkt ooit iets met Linux/Apache te maken kunnen hebben :?

En als je de DHTML verwijdert, hoe verwacht je dan dat wij kunnen kijken waarom het niet werkt .... ik zou in eerste instantie denken dat je bv. een interne hostname in een van de URL's hebt staan, maar als je het hebt verwijderd kan ik dat natuurlijk niet controleren...

Ik zou 'm hebben gemoved naar Webdesign & Graphics, maar ik vrees dat 'ie daar ook dicht zou gaan vanwege gebrek aan informatie op deze manier. Maar open daar gerust een nieuw topic wat mij betreft, alleen zet dan de niet-werkende DHTML wel weer in je pagina :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 23:38
En gemoved on request blackd ;)

PS DHTML heeft niks met Apache te maken

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:21
Woei :)

Hij is weer terug in NOS...zo komt je topic nog eens ergens :+

Dit topic is gesloten.