Heb onlangs Media Encoder 9 van microsoft ff op m'n pc gezet en beetje beginnen spelen met filmpjes ed. Maar nou las ik in de help hetvolgende :
Kan ik nou op geen enkele manier de inhoud van een WME9-file bekijken met m'n mediaplayer 6.4 ?! Ik dacht dat enkel de geiinstalleerde codex van belang waren bij het afspelen van files ?! Ik heb namelijk geen zin om een zwaar logge Player 9 te gaan installeren ...
Vooral het eerste zinnetje is belangrijk.Note that content encoded with the Windows Media Audio and Video 9 Series codecs (except for the Windows Media Audio 9 codec) is not supported in Windows Media Player version 6.4. For Windows Media Player version 7.1 and Windows Media Player for Windows XP, content encoded with any of the codecs requires users to download the codec before playback. Content encoded using VBR encoding with the Windows Media Audio 9 codec may have glitches or silence during playback in Windows Media Player version 6.4. For Windows Media Player version 7.1 and Windows Media Player for Windows XP, content encoded with the Windows Media Audio 9 codec does not require a user to download the codec.
Kan ik nou op geen enkele manier de inhoud van een WME9-file bekijken met m'n mediaplayer 6.4 ?! Ik dacht dat enkel de geiinstalleerde codex van belang waren bij het afspelen van files ?! Ik heb namelijk geen zin om een zwaar logge Player 9 te gaan installeren ...