'dieing' pixel :?

Pagina: 1
Acties:

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 14:34

Tenesmia

First Sergeant

Topicstarter
Ik heb net 2 Samsung 171N's ontvangen, en ze werken en bevallen prima ;) , maar op een van de twee zit er soms een stuck pixel :?

Ik weet wel dat je stuck/hot en dead pixels hebt en het hele verhaal, en dat het niet in je garantie valt, maar deze is er soms, en soms gaat ie gewoon mooi aan en meedoen in de kleur die ie zou moeten zijn .... is dit normaal, en, omdat ik hem nu net heb, kan ik er iets aan/mee doen waardoor hij niet echt kapot gaat ?

Misschien ook wel interessant, als ik m'n vinger op de monitor zet, zo'n 3 cm naar rechts van dé pixel, dan gaat ie ook weer vrolijk z'n werk doen 8)7 :?

[ Voor 16% gewijzigd door Tenesmia op 30-12-2002 13:23 ]

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

luie pixel zal je bedoelen ;)

Verwijderd

hmm,,, zelfde probleem hier maar dan met mn laptop

Ik zelf d8 dat het een dooie pixel was, maar hij stopte er gwoon ff mee, ik drukte gwoon met mn vinger erop, en geen last meer gehad...

dit heb ik al 3x gehad en 3x werkte het

Verwijderd

vaag, misschien slecht contact ofzow... denk niet dat je er zelf veel aan kan doen en denk ook niet dat het onder de garantie valt..

wachten op een wonder en hopen dat ie het dan goed blijft doen :)

Verwijderd

zoals ik al zei... ff met je vinger erop drukke (niet te hard, gwoon ff alsof je een klein fruitvliegie platdruk :P)

werkte bij mij 3x, misschien bij jouw ook

• Tenesmia

Tenesmia

First Sergeant

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 15:24:
zoals ik al zei... ff met je vinger erop drukke (niet te hard, gwoon ff alsof je een klein fruitvliegie platdruk :P)

werkte bij mij 3x, misschien bij jouw ook
ROFL :) ... het werkt inderdaad wel, hij doet nou gewoon lekker mee met al ze vriendjes ... nou maar hopen dat ie er zo over blijft denken ;)

Ad Astra Per Aspera

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:33
ik heb een dode pixel gehad die weer is gaan leven uit zich zelf... dus er is nog hoop! :)

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Tenesmia

Tenesmia

First Sergeant

Topicstarter
Robin001 schreef op 30 december 2002 @ 17:16:
ik heb een dode pixel gehad die weer is gaan leven uit zich zelf... dus er is nog hoop! :)
Er is leven, leven na de dood ;)

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

misschien net zoiets als een magnetisch veld, of zoiets als je zelf bij een radio staat is het signaal veel beter dan dat je ervanaf staat
Pagina: 1