[Perproxy] Nieuwe RC (333)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Er is weer een nieuwe RC voor Perproxy verschenen :p

hieronder 't changelog
=== build 333 ===

if local DNS is not available, use remote resolving for SOCKS5 proxy

disallow *.v27.distributed.net as upstream keyserver address.

enforce that the [rc5-72] and [ogr] sections exist in the ini file.

keymaster: track fullserver dns zones independently in XML proxyinfo
for easier processing with XSL.

when accepting new client connections and maximum concurrent connection
limit has been reached, only disconnect the oldest connection if it
has been idle at least 10 seconds.

clarify up some error messages.

clean up manual html slightly.
download link

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
tnx voor het nieuws,... nu kan ik eindelijk de proxy op mijn freesco machine draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polichism
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Polichism

MOEHOE

(overleden)
Ah ook weer nieuwe Voor FreeBSD zie ik.
Misschien dat QUCCC dan nog hoger kan scoren :+

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oud nieuws... ;)

Zie ook: [rml][ Goose] in "DPC RC5-72-hitparade van 28 december"[/rml]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
thnx [Goose] 't lijkt me wel handig als mensen hier hun vragen/opmerkingen enz... dumpen over deze release van de PP?

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Draait inmiddels al bij mij, geen problemen geconstateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:36
DSmarty schreef op 30 December 2002 @ 19:04:
Draait inmiddels al bij mij, geen problemen geconstateerd.
Heeft iemand eigenlijk al die dupecheck in de proxy zelf ooit geprobeerd? Ik vraag het me af of die werkt en hoe die dit dan doet. Of het checken alleen van 1 dag gebeurd of meerdere dagen of van alles wat er via de proxy is geflushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowrider schreef op 30 december 2002 @ 18:19:
thnx [Goose] 't lijkt me wel handig als mensen hier hun vragen/opmerkingen enz... dumpen over deze release van de PP?
Je hebt helemaal gelijk. Het was ook niet als kritiek bedoeld. Vandaar ook de -> ;)

Ik had alleen geen zin om er een nieuw topic voor te openen. Ben nog steeds van mening dat dit prima onder topic van DPCH thuis kan horen. Maakt GoT een stuk leesbaarder, maar goed da's mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 23:33:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. Het was ook niet als kritiek bedoeld. Vandaar ook de -> ;)

Ik had alleen geen zin om er een nieuw topic voor te openen. Ben nog steeds van mening dat dit prima onder topic van DPCH thuis kan horen. Maakt GoT een stuk leesbaarder, maar goed da's mijn mening...
Dit geeft weer eens wat afwisseling tussen de DPCH's door :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Witlof schreef op 30 December 2002 @ 20:01:
[...]

Heeft iemand eigenlijk al die dupecheck in de proxy zelf ooit geprobeerd? Ik vraag het me af of die werkt en hoe die dit dan doet. Of het checken alleen van 1 dag gebeurd of meerdere dagen of van alles wat er via de proxy is geflushed?
Het lijkt me dat deze alleen de blokjes die in de buff-out hangen kan checken, de rest is immers al weg. Dus als je direct doorflushed zal het niet een erg bruikbare optie zijn.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:36
JustMe_ schreef op 30 December 2002 @ 23:55:
[...]

Het lijkt me dat deze alleen de blokjes die in de buff-out hangen kan checken, de rest is immers al weg. Dus als je direct doorflushed zal het niet een erg bruikbare optie zijn.
Er zijn toch logfiles waaruit iets gehaald kan worden? Of misschien wordt er 1 file gemaakt met de codes van de blokjes?

Als ik tijd heb zal ik het wel eens gaan proberen. Was er gewoon benieuwd naar want deze optie zit er volgens mij al een tijdje in maar niemand gebruikt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witlof schreef op 31 December 2002 @ 07:56:
[...]

Er zijn toch logfiles waaruit iets gehaald kan worden? Of misschien wordt er 1 file gemaakt met de codes van de blokjes?

Als ik tijd heb zal ik het wel eens gaan proberen. Was er gewoon benieuwd naar want deze optie zit er volgens mij al een tijdje in maar niemand gebruikt die.
Ik heb 't 'n tijdje geleden geprobeert aan te zwengelen, maar 't was me niet echt gelukt zeg maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
Ik heb de nieuwe RC nu ook probleemloos op mijn freesco router draaien, dus ik neem aan dat hij het op alle 2.0.x kernel's wel goed zal doen. :)
Pagina: 1