Toon posts:

Brander kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, heb net geprobeerd een een image op cd te branden, maar ik heb het volgende probleem:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tolevel/burn.jpg

Zoals je ziet is ie hier wel even mee bezig ondanks dat ie op 320x (:?) speed schrijft, dit lijkt me een beetje onmogelijk, ook 722 mb op een 650 mb disc is onwaarschijnlijk ook al geef ie geen foutmelding voor te weinig schijfruimte, is mijn brander beschadigt?, een andere cd gewoon kopieren werkt wel gewoon en heb ik binnen 3 minuten een perfect cd'tje, maar ook een andere image branden lukt niet... (ghost images en gewone ISO spellen)

info:
* XP1800+
* 1gb ram
* Win2k
* Nero 5.10.0.0
* CD-lezer: AOpen 48x
* CD-writer: LiteON 32x12x40

iemand een idee? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 12:01 . Reden: paar typfoutjes ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je al een beetje zitten Tweaken/uitsluiten :?

Bijvoorbeeld nieuwe firmware, verschillende CD'tjes, nieuwe Nero, verschillende brandsoftware, etc..etc..

[ Voor 11% gewijzigd door BalusC op 30-12-2002 12:02 . Reden: ow, wist niet dat 5.10.0.0 al uit was.. ]

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 30 December 2002 @ 12:01:
Heb je al een beetje zitten Tweaken/uitsluiten :?

Bijvoorbeeld nieuwe firmware, verschillende CD'tjes, nieuwe Nero, verschillende brandsoftware, etc..etc..
Heb em net in een andere pc gezet (Thunderbird 1200, 512mb, zelfde writer en lezer)

ook weer hetzelfde probleem alleen deze gebruikt win98se met nero 5.5.8.1
CloneCD loopt overigens vast bij 1%

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 12:05 ]

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:05
wat als je de image uitpakt en dan brand?
en een lagere brandsnelheid?

khad laatst een vaag probleem dat mn brander op een random snelheid stopte en ik met geen mogelijk mn cd-roms open kreeg. op 12x ipv 16x branden lukte wel en nu met andere cds kan ik weer vrolijk op 16x branden
was bij mij bij zowel cd-copy als img branden