• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06-2023
Ik heb overal al gezocht, Google en GoT (met Omega Search)... niks gevonden :(

Mijn vriendin heeft van haar ouders zo'n Pocketline Swing gekregen van KPN. Prepaid met 25 euro beltegoed er nog op. Dingetje heeft ongeveer 1 1/2 jaar goed gewerkt, maar heeft het nu begeven denk ik. Ze had in de kerstvakantie de oplader mee en wilde 'm opladen toen de gsm aangaf dat de batterij (ver) leeg was. Het rode lichtje begon te knipperen en toen vloog ie uit. In de oplader reageerde de gsm nergens meer op. Geen oplaad-indicatie op het schermpje, geen flashing led, helemaal niks.

Kan het zijn dat de batterij te leeg was om daarna nog opgeladen te worden :?
Is de accu kapot of is het iets anders?

Zelf heb ik het ook wel eens eerder gehad met een oude Bosch telefoon, maar dat was toen niet zo erg. Ik had toen namelijk al een nieuwe gsm.

Heeft iemand hier ook ervaringen mee en heeft iemand hier misschien een oplossing voor gevonden?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Batterij kan niet te leeg zijn om te worden opgeladen. Maakt de GSM wel goed contact met de oplader? Ik heb een soortgelijk probleem met mijn Palm gehad; ik dacht dat de batterij stuk was, terwijl er geen (elektronisch) contact mogelijk was tussen Palm en oplader.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Swop1200
Heb al 'n paar keer de contacten schoon geveegd. Beetje wiebelen in de oplader e.d. werkte ook niet :/

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Moet je de batterij uit de telefoon halen om hem op te laden? Of is het zo'n stekkertje wat je onderin de foon steekt?

IN dat laatste geval: doe dat eens zonder accu erin. Als hij dan wel werkt, is het idd de accu die kapot is...

• Swop1200
Nee, het is zo'n bureaulader waar je de telefoon incl. accu op moet zetten.
Zelf vind ik dat de gsm niet echt goed vastklikt, maar volgens mijn vriendin hoort dat zo.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:30
ik had ook zoiets met een ouwe telefoon, de accu bleek nog wel stroom te bevatten maar de telefoon ging niet meer aan, en opladen wou hij ook niet. Hij begon wel even maar vloog dan ook uit, alsof ie dacht dat ie vol was
De accu 'handmatig' ontladen met een lampje bleek te helpen, ik kon 'm weer opladen en nu doet ie het weer
probeer eens, je weet maar nooit

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Swop1200
Thanks! Dat zal ik eens gaan proberen! :D Misschien werkt het wel...

BTW. de gsm doet echt totaal niks meer.
Pagina: 1