Geen tv-beeld met G450

Pagina: 1
Acties:

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:19
Waarom krijg ik geen beeld om mijn tv. Ik heb een Matrox G450 DH, ik heb alles gedaan zoals in de manual staat, maar ik krijg geen beeld. Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Heb je al eerder met een TV-Out gespeeld? Zo nee, staat je teevee op het juiste kanaal? Is de output in Pal/Secam? Eh... anders weet ik het niet...

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik moet mijn TV (als ik mijn Voodoo3 kaartje gebruik) op EXT2 zetten, das de S-VHS aansluiting op mijn TV. Misschien dat jij een speciaal kanaal voor je kaartje aan het zoeken bent??

If you didn't win today, you can always win tomorrow

• Rense Klinkenberg
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 00:17 schreef Elvis het volgende:
Heb je al eerder met een TV-Out gespeeld? Zo nee, staat je teevee op het juiste kanaal? Is de output in Pal/Secam? Eh... anders weet ik het niet...[/quote]Ik heb al eens eerder wel beeld op mijn TV gehad met een MPACT2 video kaart. Dat was gewoon op het vid-kanaal, mar daar zie ik nu niets.

Verwijderd

Hmmm ja, da's mooi kut. eh... misschien moet je ergens bij eigenschappen van Windows nog instellen dat je allebei de uitgangen van je G450 wilt inschakelen?

weet het niet. Mijn Viper 550 doet of/of en dat werkt wel altijd eigenlijk...

• Rense Klinkenberg
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 01:09 schreef Elvis het volgende:
Hmmm ja, da's mooi kut. eh... misschien moet je ergens bij eigenschappen van Windows nog instellen dat je allebei de uitgangen van je G450 wilt inschakelen?

weet het niet. Mijn Viper 550 doet of/of en dat werkt wel altijd eigenlijk...[/quote]Aan de uitgang ligt het niet, want als ik er een andere monitor op aansluit, geeft die wel beeld.
Pagina: 1