Dat levert in recente systemen zo goed als geen problemen op hoor,seninha schreef op 30 December 2002 @ 11:04:
Een collega van mij wilt graag deze kaart kopen
Alleen is de vraag hoeveel IRQ's er nodig zijn
Dit ivm de TV-kaart die er op zit. Heeft deze een aparte IRQ of wordt er de IRQ gebruikt van de VGA kaart ?
Hij heeft namelijk geen IRQ's meer vrij.
IRQ's kunnen gewoon gedeeld worden en over het algemeen gaat dit prima.
Je hebt er maar 1tje nodig voor die kaart. Delen gaat over het algemeen wel goed maar ik zou in dit geval de videokaart niet laten delen.
Thanks voor de info 
Maar nou nog een vraag. Ik las ergens dat deze kaart kan capture op max 740x480
Is dat genoeg om beeldvullend op je TV te krijgen? En het formaat capture , hangt dat af met wat voor software je het doet
Is dat genoeg om beeldvullend op je TV te krijgen? En het formaat capture , hangt dat af met wat voor software je het doet
De ondersteunde resoluties worden over het algemeen bepaald door de meegeleverde drivers, waarin de gewensde resolutie instelbaar is. De maximale resolutie van deze kaart is prima beeldvullend, vergelijk het maar met een DVD, welke op ongeveer dezelfde resolutie bespeeld is. Al zal je natuurlijk nooit deze kwaliteit krijgen over je coax kabeltjeseninha schreef op 30 december 2002 @ 12:50:
Thanks voor de info